Tss degene die dat heeft uitgevonden
Klaagtopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Klaagtopic
Klaag van de draak
Net eindelijk naar buiten , het was eindelijk wat koeler . En dan zie je een haas
En dan zit je natuurlijk weer aan de lange lijn

Gister bij de garage ontdekt dat zeer waarschijnlijk een marter mijn bougie kabel bijna heb doorgebeten
Advies van de garage 3 dingen: doodschieten, een glorix wc hanger op 1 van de kabels hangen, gaas onder de auto leggen. Nou het eerste kan ik niet en lukt ook niet dus de laatste 2 dingen maar gedaan. Je kan kortsluiting krijgen
Hopelijk vandaag nieuwe kabel erop
Erg fijn niet dus
Advies van de garage 3 dingen: doodschieten, een glorix wc hanger op 1 van de kabels hangen, gaas onder de auto leggen. Nou het eerste kan ik niet en lukt ook niet dus de laatste 2 dingen maar gedaan. Je kan kortsluiting krijgen
Erg fijn niet dus
- jannie.van-mastrigt
- 1-ster

Kaela, bedankt voor alle tips w.b. "mierenongemak"
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

smulpaap schreef:Klaag van de draak![]()
Net eindelijk naar buiten , het was eindelijk wat koeler . En dan zie je een haas
![]()
![]()
![]()
En dan zit je natuurlijk weer aan de lange lijn
Tss degene die dat heeft uitgevonden![]()
![]()
En zit je arm er nog aan?
Bella heeft dezelfde klaag, ze zag een eekhoorn, maar zat aan de lange lijn
Ze kunnen behoorlijk wat vaart maken met 5 meter riem, dus mijn elleboog is niet blij
Dat is balenkiara schreef:Gister bij de garage ontdekt dat zeer waarschijnlijk een marter mijn bougie kabel bijna heb doorgebeten![]()
![]()
Advies van de garage 3 dingen: doodschieten, een glorix wc hanger op 1 van de kabels hangen, gaas onder de auto leggen. Nou het eerste kan ik niet en lukt ook niet dus de laatste 2 dingen maar gedaan. Je kan kortsluiting krijgen![]()
Erg fijn niet dus
Maar marters zijn beschermde dieren, die mag je niet doodschieten of verwonden.
Hier in de buurt gebruiken ze gaas onder de auto's.
-
fransbulletje
Hier ook gehad en er is helaas weinig wat echt werkt tegen steenmarters.kiara schreef:Gister bij de garage ontdekt dat zeer waarschijnlijk een marter mijn bougie kabel bijna heb doorgebeten![]()
![]()
Advies van de garage 3 dingen: doodschieten, een glorix wc hanger op 1 van de kabels hangen, gaas onder de auto leggen. Nou het eerste kan ik niet en lukt ook niet dus de laatste 2 dingen maar gedaan. Je kan kortsluiting krijgen![]()
Erg fijn niet dus
Ik heb toen de binnenkant van de motorkap ingesmeerd/gedept met hondenurine en haren er tegen aan gewreven. Het is misschien niet fris maar geen steenmarters meer gehad. Ook een stuk kippengaas onder de auto gelegd.
Weer een borstontsteking. Boe!
Deze keer wel de andere kant, maar hij zit er al sinds afgelopen weekend, want ik had gehoopt dat het alleen een verstopt kanaaltje was wat ik zelf wel opgelost kreeg
Deze keer wel de andere kant, maar hij zit er al sinds afgelopen weekend, want ik had gehoopt dat het alleen een verstopt kanaaltje was wat ik zelf wel opgelost kreeg
[quote="Eef+doggies"]
Ze kunnen behoorlijk wat vaart maken met 5 meter riem, dus mijn elleboog is niet blij
Ja hoor
Ik ben geen Hazes fan , maar meestal denk ik op dat soort momenten aan dat nummer ... de vlieger
En net dus weer , liep het park uit . En ja hoor weer een haas . Maar de draak was al aan de lijn
Ja hoor
En net dus weer , liep het park uit . En ja hoor weer een haas . Maar de draak was al aan de lijn
In de zon, in de schaduw van een boom, met hondenvriendjes en heerlijk gezelschap verwend worden met een lekkere lunch.
Lijkt geen klaag, maar het is mijn laatste vakantiedag en dit is zooooooo fijn. Morgen (na een paardrijles, dat nog wel!) weer in de kantoortuin. Pff dat is de stomste tuin die er bestaan.
Lijkt geen klaag, maar het is mijn laatste vakantiedag en dit is zooooooo fijn. Morgen (na een paardrijles, dat nog wel!) weer in de kantoortuin. Pff dat is de stomste tuin die er bestaan.
- Charlie Angel
- Moderator
Bahbah Koek, beterschap er weer mee. [emoji8]koekje schreef:Weer een borstontsteking. Boe!![]()
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Met Bella voor een fysio consult geweest. Mijn hart breekt als ze dan zo angstig weg kruipt
Dat haar schouder nu weer klachten geeft is echt shit.
Dat haar schouder nu weer klachten geeft is echt shit.
Laatste aflevering van dit seizoen van The Blacklist aan het kijken 
En nu vannacht niet kunnen slapen omdat ik niet begrijp hoe t zitKim_S schreef:Laatste aflevering van dit seizoen van The Blacklist aan het kijken
Dat duspluk schreef:En nu vannacht niet kunnen slapen omdat ik niet begrijp hoe t zit
- Angelique
- 5-sterren

koekje schreef:Weer een borstontsteking. Boe!![]()
Jakks Koek
Bedankt voor de beterschapswensen
het is hier vooral klef en plakkerig weer. Niet teveel over nadenken maar, dan gaat het beter. Voor de tiet heb ik AB en die lijkt al aan te slaan.
het is hier vooral klef en plakkerig weer. Niet teveel over nadenken maar, dan gaat het beter. Voor de tiet heb ik AB en die lijkt al aan te slaan.