Vanavond gewerkt op mijn wolky schoenen maar zonder mijn inlegzolen van de podoloog. Deze schoenen zijn lekker breed en er goed op kunnen lopen. Ga deze dus maar houden voor het werk, heb dan voor vrije tijd wel een paar nieuwe schoenen nodig ... Morgen de Lizard bestellen
Dit zijn geen barefoots, ook niet geheel zero drop maar wel echt minimale hardloopschoenen. Had ze gekocht om ook wat meer natuurlijker te gaan rennen, maar nog niet barefoot. Nu kan ik even niet rennen maar heb ze zo (zonder inlegzolen ) al een paar dagen aan en boh ze zitten ook geweldig.
Mooie tussenin schoentje, zool is ook behoorlijk flexibel
Kaio schreef:Dit zijn geen barefoots, ook niet geheel zero drop maar wel echt minimale hardloopschoenen. Had ze gekocht om ook wat meer natuurlijker te gaan rennen, maar nog niet barefoot. Nu kan ik even niet rennen maar heb ze zo (zonder inlegzolen ) al een paar dagen aan en boh ze zitten ook geweldig.
Mooie tussenin schoentje, zool is ook behoorlijk flexibel
20180611_090026.jpg
20180611_090040.jpg
Dit ziet er zeer comfortabel uit! Welk merk is het?
Eindelijk mijn merrels half maatje kleiner binnen en :
Een kunst om ze aan te krijgen.
Grote teen past precies de andere zijn wat langer maar dat dacht ik al met mijn korte teentjes, maar denk niet dat ik daar last van heb
Moet trouwens zeggen 37 is wel krap aan , ik heb natuurlijk een langere voet tov mijn tenen dus die fingers beginnen eerder, past net. Maar 38 lijkt me echt te groot. Flikker ik weer over die tenen dan
Kaio schreef:Moet trouwens zeggen 37 is wel krap aan , ik heb natuurlijk een langere voet tov mijn tenen dus die fingers beginnen eerder, past net. Maar 38 lijkt me echt te groot. Flikker ik weer over die tenen dan
Moet je je voorstellen, hebbie die grote aan, lig je languit op straat, helpt iemand je opstaan en zeg jij "ik struikelde over mijn fingers"
Lizzy schreef:Moet je je voorstellen, hebbie die grote aan, lig je languit op straat, helpt iemand je opstaan en zeg jij "ik struikelde over mijn fingers"
@ Kaio: Leuk! Blijf het grappig vinden die tenenschoentjes. Zit het lekker?