Onze zoektocht...is ten einde...*ze is thuis*

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Onze zoektocht...*op de wachtlijst*

evelyn02
5-sterren
5-sterren

Bericht door evelyn02 »

Pauline schreef:Wat spannend allemaal Liesbeth! En dat wachten, da's nooit grappig....

Ik zou haar Meisje noemen. :)
Buren van ons hebben een Meisje en een Zus :)
joel
5-sterren
5-sterren

Bericht door joel »

O het gaat nu opschieten!! Super leuk voor jullie!
De naam komt vanzelf als je haar hebt gezien/geknuffeld ;)
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Bericht door Eef+Stippels »

Meisje is ook een hele leuke!
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Ik noem Joris heel vaak Jochie..... :smitten:
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Nog niet gehoord van de fokster ;) Het is ook nog wat kort dag denk ik... Aankomende donderdag zou het in theorie zo kunnen zijn dat 1 teefje drie weken drachtig is. We zullen nog even geduld moeten hebben :P
Qua naam, we laten het maar ff zo...Als er daarwerkelijk een pupje voor ons bij is en we zijn een aantal keren op bezoek geweest dan zal die naam wel komen.

Verder heb ik momenteel veel aan mijn hoofd en niet veel "ruimte" om over een pup na te denken, misschien wel goed....gaat de tijd wat sneller :)
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Krijg net berichtje.... Volgende week vrijdag gaat ze voor een echo. Ik zou mee mogen maar kan niet....ben die dag jarig en heb al plannen gemaakt. Maar hoe leuk zou het zijn dat wij op die dag horen of er een dame drachtig is :D Van 1 van de dames verwacht ze wel dat die drachtig is :)
Robian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Robian »

Spannend hoor, ik ga duimen
Danny
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Danny »

Oh spannend joh!
Steeds een stapje dichterbij, de dekking, dan de echo en dan hopen dat er een pupje bij zit voor jullie.
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

zurca schreef:Krijg net berichtje.... Volgende week vrijdag gaat ze voor een echo. Ik zou mee mogen maar kan niet....ben die dag jarig en heb al plannen gemaakt. Maar hoe leuk zou het zijn dat wij op die dag horen of er een dame drachtig is :D Van 1 van de dames verwacht ze wel dat die drachtig is :)
Wat spannend en leuk!! :D :D
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Er is nog een hondje loops geworden.... ;D

(en voor jullie nu denken..."euh....drie teefjes zo dicht opelkaar laten dekken?!" De fokster doet dit samen met een vriendin. Zij heeft haar eigen honden en kennel maar het loopt (letterlijk en figuurlijk) veel door elkaar zeg maar. Beide teefjes die nu gedekt zijn is er 1 van de fokster, en 1 van de vriendin. De hond die nu loops is geworden is haar laatste nestje.)
KarenH
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door KarenH »

Spannend zeg!
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

zurca schreef:Er is nog een hondje loops geworden.... ;D

(en voor jullie nu denken..."euh....drie teefjes zo dicht opelkaar laten dekken?!" De fokster doet dit samen met een vriendin. Zij heeft haar eigen honden en kennel maar het loopt (letterlijk en figuurlijk) veel door elkaar zeg maar. Beide teefjes die nu gedekt zijn is er 1 van de fokster, en 1 van de vriendin. De hond die nu loops is geworden is haar laatste nestje.)
Keuze genoeg zo te lezen :biggrin2:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

zurca schreef:Er is nog een hondje loops geworden.... ;D

Ik dacht eerlijk gezegd helemaal niks :biggrin2: . Maar nee even serieus: de natuur laat zich niet altijd goed plannen en dus doen fokkers soms dingen waarvan de buitenwereld kan denken " :???: :???: :???: ". So be it! Jij hebt in ieder geval waarschijnlijk wel wat te kiezen!
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Wij hopen hierdoor inderdaad dat er voor ons straks wat te kiezen valt :)
De twee teefjes die als eerste gedekt zijn, die zouden dicht bij elkaar hun nestje krijgen. Als beide daadwerkelijk pups hebben en beide nestjes hebben teefjes dan kunnen we met drie weken aangeven welk nest onze voorkeur heeft. Mocht er niets te kiezen zijn dan is het derde (hopelijk) nestje nog een mogelijkheid voor ons.
Ik ben weg van de combinatie die als tweede gedekt is. Vooral de reu smelt ik voor weg.
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Wat spannend zeg , ik kijk als JRT liefhebber nu al uit naar alle schattige plaatjes van jullie toekomstige pup :-* ;) ;)

Plaats reactie