Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- CindyMayella
- 5-sterren

Rijst met gewokte spitskool en kipfilet met sesamzaad (en een beetje sojasaus).....
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
De linzenstoof van gisteren, maar nu een gratin van zoete aardappel met blauwschimmelkaas, pistache noten en pompoenpitten
Toe: chocolade-kokos-sinaasappel grand marnier cake (van amandelmeel en kokosmeel) met daarover warme kersen.
Toe: chocolade-kokos-sinaasappel grand marnier cake (van amandelmeel en kokosmeel) met daarover warme kersen.
Ja, dan heb je wel de grote nodig hoor.Siberienne schreef:Ik neig naar een grote omdat ik vaak grote stoofpotjes maak voor meerdere dagen, moet mijn pan opmeten
Ik had nu een bakcamembert vd super in zo’n korstje maar dat doe ik niet meer, ik hal er wel weer bij de kaasboer. Meer smaak. De linzen stoof was wel prima.
OK, geen van de super dus
Snijbonen, gekookte aardappeltjes en gebakken champignons erbij.
- CindyMayella
- 5-sterren

Puree (van zelf gekookte aardappels) met een beetje geraspte oude kaas, doperwt en varkenshaas...
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Gekruide kabeljauw/tomaat uit de tajine, met frietjes en maïskolf
Broodje zalm met appeltaart met koffie en slagroom toe. Bij de Ikea
Vanavond een restje mie met tofu.
- pien - schreef:Broodje zalm met appeltaart met koffie en slagroom toe. Bij de Ikea![]()
Jullie hadden een feestje.... lekker en deftig uit eten!
Gister mooie rode eikenbladsla met lekkers erdoor: appel, avocado, augurk, zadenmix en een stukje gegrilde kip
Vanavond iets met witlof of snijbonen
Poezen:
Gister kalkoen en kwartelkarkas,
vandaag feestblik met ei en geprakt konijn van Floris
Lekkere salade! Ik had ook nog een bakje salade erbij gewild bij Ikea, maar vergeten...Too schreef:Jullie hadden een feestje.... lekker en deftig uit eten!
Gister mooie rode eikenbladsla met lekkers erdoor: appel, avocado, augurk, zadenmix en een stukje gegrilde kip
Vanavond iets met witlof of snijbonen
Poezen:
Gister kalkoen en kwartelkarkas,
vandaag feestblik met ei en geprakt konijn van Floris
Ik had de hele avond nou niet het idee dat ik echt avondeten op had.
We hadden keus uit balletjes, vegetarische balletjes, zalm, en 'fish and chips', maar daar zaten zulke bleke frieten bij, die heb ik maar niet genomen.
- CindyMayella
- 5-sterren

Uhhh, ff denken wat er vanavond op de planning staat:
Aardappelballetjes (uit de airfryer aangezien ik gister de gekookte aardappels heb gedaan ipv vandaag
), vis cuisine en een goed gevulde bak sla
......
Aardappelballetjes (uit de airfryer aangezien ik gister de gekookte aardappels heb gedaan ipv vandaag
Tomaten/groentensoep met brood en omelet. Soep staat trouwens in de hooimadam. Kan 'm zo opdienen wanneer we zin hebben. Verheug me er nu al op en ben benieuwd hoe ie geworden is (eerste keer tomaten/groentensoep in de h-madam).
Friet. En frikandel speciaal. En chocolademousse. En chips. En cola. En een milkareep. En ijs. Denk ik 
- CindyMayella
- 5-sterren

Dat allemaal vind ik ook erg lekkerKim_S schreef:Friet. En frikandel speciaal. En chocolademousse. En chips. En cola. En een milkareep. En ijs. Denk ik
Menu dinsdagKim_S schreef:Friet. En frikandel speciaal. En chocolademousse. En chips. En cola. En een milkareep. En ijs. Denk ik
CindyMayella schreef:Dat allemaal vind ik ook erg lekker....
Kom je gewoon bij mij eten vandaag!
Menu "ik heb even comfort-food nodig"Lizzy schreef:
Menu dinsdag