Het lijkt iets beter te gaan, op mijn sokken lopen. Krampgevoel in mijn kuiten is weg, heb nog wel een paar keer kramp onder op mijn voet gehad maar dat wordt minder.
Mijn voeten zijn 's avond bekaf
Ik vind het heer-lijk om mijn schoenen aan te trekken als ik wegga
Vandaag een paar oude sokken aan en ook eens in de tuin op sokken lopen.
Als het echt zo beter blijft gaan ga ik de skinners aanschaffen zodat ik die in en om huis die kan dragen.
zurca schreef:Het lijkt iets beter te gaan, op mijn sokken lopen. Krampgevoel in mijn kuiten is weg, heb nog wel een paar keer kramp onder op mijn voet gehad maar dat wordt minder.
Mijn voeten zijn 's avond bekaf
Ik vind het heer-lijk om mijn schoenen aan te trekken als ik wegga
Vandaag een paar oude sokken aan en ook eens in de tuin op sokken lopen.
Als het echt zo beter blijft gaan ga ik de skinners aanschaffen zodat ik die in en om huis die kan dragen.
Hahahaha, grappig he, veel mensen vinden het heeeeeeeeeerlijk om hun schoenen aan te trekken
Maar toch begint het al snel te wennen! Da's mooi! Ben benieuwd hoe het zich verder zal ontwikkelen!
Soms heb ik ook erg vermoeide voeten. Laatst ook al een langere wandeling op barefoots gedaan, dat voelde ik wel.
Maar daarna dacht ik naar de winkel andere luchtige schoenen aan te trekken. OMG spijt. Ik wou dat ik mijn barefoots aan had, die zijn zoveel vrijer.
Lijkt wel dat ik op hoge hak beter uit de voeten kom dan met andere platte (dus kleine hak) schoenen
Na 3 weken vrij vandaag weer eens aan het werk, maar mijn werkschoenen lijken wel te klein
Drie weken geleden die nog aangehad naar het werk maar afgelopen 3 weken op blote voeten/barefootschoenen/sokken gelopen.
Heb het inlegzooltje er maar uitgehaald en ga maar zonder proberen.
Tja en anders moet ik toch echt aan barefoot werkschoenen
fransbulletje schreef:Na 3 weken vrij vandaag weer eens aan het werk, maar mijn werkschoenen lijken wel te klein
Drie weken geleden die nog aangehad naar het werk maar afgelopen 3 weken op blote voeten/barefootschoenen/sokken gelopen.
Heb het inlegzooltje er maar uitgehaald en ga maar zonder proberen.
Tja en anders moet ik toch echt aan barefoot werkschoenen
Ja, je voeten gaan zich er echt naar zetten he, naar dat barefoot-gedoe ( ). Wat voor werkschoenen heb jij naar je werk? Is dat een beetje te vervangen door een barefootshoe?
Ik werk avonddiensten in de zorg en loop dus best heel veel.
Heb al zoveel schoenen geprobeerd voor het werk maar eigenlijk liep ik nergens echt lekker op.
Drie weken geleden mijn wolky's aangehad , vrij platte schoen en dat liep eigenlijk zonder steunzolen heel goed.
Nu vanmorgen trok ik ze aan en kan mijn tenen nu dus niet kwijt.
Het dunne wolkyzooltje er nu ook uitgehaald want moet toch wat vanavond.
Tja en dan is het vandaag de laatste dag van de sale bij http://www.barefootandmore.nl dus ....Merrels besteld
Ideaal kunnen lekker in de wasmachine.
MRLW-J12676-032117-S18-060.jpg (65.92 KiB) 2365 keer bekeken
fransbulletje schreef:Ik werk avonddiensten in de zorg en loop dus best heel veel.
Heb al zoveel schoenen geprobeerd voor het werk maar eigenlijk liep ik nergens echt lekker op.
Drie weken geleden mijn wolky's aangehad , vrij platte schoen en dat liep eigenlijk zonder steunzolen heel goed.
Nu vanmorgen trok ik ze aan en kan mijn tenen nu dus niet kwijt.
Het dunne wolkyzooltje er nu ook uitgehaald want moet toch wat vanavond.
Tja en dan is het vandaag de laatste dag van de sale bij http://www.barefootandmore.nl dus ....Merrels besteld
Ideaal kunnen lekker in de wasmachine.
MRLW-J12676-032117-S18-060.jpg
Zijn exact dezelfde die ik heb. En heel veel aan heb ! Gaat ook gewoon lekker met blote voeten erin met dit weer!
fransbulletje schreef:Een goede keus dus nu hopen dat ze passen maar dat moet haast wel had maat binnenzool doorgemaild en zij ook van de Merrels
Ik heb 36 (sandalen) tot 37,5 van schoenen. Had van deze 37 nodig dus zijn precies volgens maat Want dat is volgens mij mijn "echte" maat.
Maar als je het zo gedaan hebt passen ze vermoedelijk wel
Ik heb normaal 39/40. De leguano 40/41 en de Lizards 41. Had voor de Lizards ook maat van binnenzool gemaild en hun advies was toen 41 en die past perfect. Zij meten dan ook de binnenzool op dus zou goed moeten zijn ook nu 41
Dienst van 6 uurtjes op mijn wolky schoenen.. heb pijn in mijn tenen en gloeiende voetzolen.
Nu lekker op blote voeten op de plavuizen, wat een verademing.
fransbulletje schreef:Dienst van 6 uurtjes op mijn wolky schoenen.. heb pijn in mijn tenen en gloeiende voetzolen.
Nu lekker op blote voeten op de plavuizen, wat een verademing.
Volgens mij ben je echt toe aan barefootshoes voor je werk! Ik herken het natuurlijk wel, ik heb het zelfde met die Hanwag bakken. En dan zijn dat geen smalle schoenen maar je bent gewoon de vrijheid kwijt en dat is gewoon geen humor!
Hebben jullie dat ook dat je voetzolen minder gevoelig worden? Ik liep altijd door de tuin met "oeeeeei aaaaaaai" want dan stond ik weer op een stokje, een houtje, een steentje. Nu loop ik gewoon door de tuin, niks aan de hand. Ja, als ik op een scherp steentje sta doet dat natuurlijk nog steeds zeer
Ik loop pas sinds kort wat vaker op blote voeten, maar ik merk inderdaad ook al verschil. Ik loop eigenlijk alleen binnen op blote voeten, maar als ik even naar buiten moet gaat dat weliswaar niet goed, maar het gaat! Voorheen kon ik écht niet buiten lopen.
Ik heb binnen al grindvloer liggen meteen al training voor blote voetjes.
Maar dat kijkt me wel logisch dat ze steeds meer kunnen hebben. De zool wordt minder soft en gevoelig en ik denk dat het voor de hersenen ook voor gewenning zorgt, die raken niet meer in paniek bij ieder takje
Lizzy schreef:Volgens mij ben je echt toe aan barefootshoes voor je werk! Ik herken het natuurlijk wel, ik heb het zelfde met die Hanwag bakken. En dan zijn dat geen smalle schoenen maar je bent gewoon de vrijheid kwijt en dat is gewoon geen humor!
Hebben jullie dat ook dat je voetzolen minder gevoelig worden? Ik liep altijd door de tuin met "oeeeeei aaaaaaai" want dan stond ik weer op een stokje, een houtje, een steentje. Nu loop ik gewoon door de tuin, niks aan de hand. Ja, als ik op een scherp steentje sta doet dat natuurlijk nog steeds zeer
Hahaha, ja leuk hè.
Ik heb een flinke eeltlaag onder mijn voeten. Haal alleen de zijkant weg, waar je tegenaan kijkt, want dat ziet er niet zo netjes uit en dat heeft verder weinig nut. Ik wil op m'n werk ook nog wel met een beetje verzorgde voeten in sandalen rondlopen.
Op de zool van mijn voeten laat ik zoveel mogelijk zitten. Nu heb ik ook wel 'makkelijk' eelt, het scheurt niet ofzo.