Ons mooie sprookje

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Ons mooie sprookje

BelleFae
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door BelleFae »

Kaio schreef:Wat een mooi prinsesje :smitten:
Qua eten wil het nog ooit helpen om het eerst 2 uurtjes in de droger te doen ;) , weet natuurlijk niet of dat bij prinsesjes ook helpt ;D
Dat zou misschien ook nog wel wat zijn idd! Maar ik heb geen droger :D Misschien toch eens kijken. Is dat makkelijk met zo'n ding? Duur?
BelleFae
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door BelleFae »

Lizzy schreef:Pfft, ik kan me je frustratie dan wel voorstellen ja. Wat bedoel je met "nu zijn we op zoek naar iets wat haar goed doet qua voer"?
Daar bedoel ik mee dat ze nu eindelijk wel goed at, maar Smuldier.. Ze vrat super veel maar kwam nog steeds niet aan en vacht droog en lelijk etc.
Dus vandaar toen dit topic: viewtopic.php?f=5&t=136623
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

BelleFae schreef:Dat zou misschien ook nog wel wat zijn idd! Maar ik heb geen droger :D Misschien toch eens kijken. Is dat makkelijk met zo'n ding? Duur?
Qua drogers is er erg veel met erg uiteenlopende prijzen. Goedkoopste is 30 euro ongeveer, duurste eh 500+ geloof ik.
We hebben een goedkope bomann, volgens mij is dat tegenwoordig severin als ik me niet vergis.

Ons prinsje is wel gaan eten maar wees gewaarschuwd geen prinsje meer !
BelleFae
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door BelleFae »

Kaio schreef:Qua drogers is er erg veel met erg uiteenlopende prijzen. Goedkoopste is 30 euro ongeveer, duurste eh 500+ geloof ik.
We hebben een goedkope bomann, volgens mij is dat tegenwoordig severin als ik me niet vergis.

Ons prinsje is wel gaan eten maar wees gewaarschuwd geen prinsje meer !
Oh dat vind ik nog best een idee. Vooral omdat het nog afwachten is in hoeverre ze het spiervlees gaat eten van de ree wat we nu hebben bijvoorbeeld. Ik ga eens zoeken naar topics over drogen, kijken hoe dat werkt etc.
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Het blijft toch een schoonheid hoor, ondanks dat ze te dun is. Drogen heeft hier ook heel goed geholpen bij mijn husky, die dat rauwe vleesgevoel in zijn bek maar vies vond (en nu, na negen jaar barfen, weer vies begint te vinden). Door het drogen krijgt de boel iets meer smaak en geur, en het voelt niet meer zo klef vochtig, dat vlees. Is echt het overwegen waard! Ik hoop dat je de prinses weer aan tafel krijgt zo!

Plaats reactie