Gat in de markt: een mannenslabbetje
Het grote Barfplaats "handige tips" topic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Re: Het grote Barfplaats "handige tips" topic
Hier kan er door ML ook niet gegeten worden zonder te knoeien
Op vetvlekken in kleding doe ik royaal talkpoeder en wrijf dan stof op stof. Eventueel een keertje herhalen.
Wassen is daarna meestal niet eens meer nodig.
Werkt vaak nog bij een vlek van uren geleden als het kledingstuk ondertussen maar niet gewassen is.
Wassen is daarna meestal niet eens meer nodig.
Werkt vaak nog bij een vlek van uren geleden als het kledingstuk ondertussen maar niet gewassen is.
Topic komt als geroepen
Kerriespetters( met olijfolie) op een witte blouse ... de tandpastatruc, afwasmiddel ? Wie t weet mag t zeggen
Kerriespetters( met olijfolie) op een witte blouse ... de tandpastatruc, afwasmiddel ? Wie t weet mag t zeggen
-
cj
1 droge handdoek bij de was in de droger plaatsen. Zoveel korter is de draai.
- Angelique
- 5-sterren

Eef+doggies schreef:Hier kan er door ML ook niet gegeten worden zonder te knoeien![]()
Bestaat al...onze algemene schepper was je voor

Eigenlijk een groot geheim, maar vooruit............Eef+doggies schreef:Hier kan er door ML ook niet gegeten worden zonder te knoeien![]()
mijn lief eet met een grote theedoek om zijn hals geknoopt.......
- pearlsofpassion
- Moderator
En laat je hem dan tot echt droog werken, of zgn strijkdroog?cj schreef:1 droge handdoek bij de was in de droger plaatsen. Zoveel korter is de draai.
Ja hee, zeg! AllebeiToo schreef:Topic komt als geroepen![]()
Probeer ze allebei, éen voor éen. Geen ervaring mee, succes
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Angelique schreef:Bestaat al...onze algemene schepper was je voor![]()
En op een theedoek kunnen we helaas geen patent aanvragen denk ik
ivm bleken in de zon...… als je een gazon of grasveld in je tuin hebt leg je was dan daarop maar niet in volle zon want zon kan witte stoffen vergelen. ik leg mijn "nog een vlek was" in de vroege avond op het gazon, 's morgens zijn de vlekken weg (als er geen katten hebben overgelopen of vogels op gepoept. Want dan begint het opnieuw.
)
Die heb ik ook!Angelique schreef:Bestaat al...onze algemene schepper was je voor![]()
Ideaal toch!Ronald schreef:Die heb ik ook!
Ja of eh ...newfiesinni schreef:ivm bleken in de zon...… als je een gazon of grasveld in je tuin hebt leg je was dan daarop maar niet in volle zon want zon kan witte stoffen vergelen. ik leg mijn "nog een vlek was" in de vroege avond op het gazon, 's morgens zijn de vlekken weg (als er geen katten hebben overgelopen of vogels op gepoept. Want dan begint het opnieuw.)
En een manneslabber en gebleekt in de zon op het grasveld!Ronald schreef: Die heb ik ook!
Hmm zie net dat in een paars t-shirt shirt dag al lang in de kast ligt, vlekken erin zitten. Op de achterkant nog wel, echt geen idee hoe dat weer komt
Maar ik zou hem dus gewoon nat in de zon kunnen leggen en dan zou dat ook wegtrekken ? Zometeen uitproberen dan maar ( niet op het gras..)
Maar ik zou hem dus gewoon nat in de zon kunnen leggen en dan zou dat ook wegtrekken ? Zometeen uitproberen dan maar ( niet op het gras..)
Kaio schreef:Hmm zie net dat in een paars t-shirt shirt dag al lang in de kast ligt, vlekken erin zitten. Op de achterkant nog wel, echt geen idee hoe dat weer komt![]()
niet met gekleurde spullen, die verschieten van kleur (kleuren verbleken waar de zon aankan) De flesjes shout van Johnson en dan een standje warmer wassen wil nog wel 's werken.