Mini klaag: wil vanmorgen thuiswerken bij het opstarten van de laptop begint het ding te updaten… is al ruim een half uur bezig
Klaagtopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Klaagtopic
Jeetje wat heftig Constance kan me voorstellen dat dit er inhakt. Heel veel sterkte!
Mini klaag: wil vanmorgen thuiswerken bij het opstarten van de laptop begint het ding te updaten… is al ruim een half uur bezig
Dacht juist dat ik bij het afsluiten de laatste keer had gezegt afsluiten en updaten om dit geneuzel te voorkomen. Ben ook wel eens werk van een paar uur kwijtgeraakt omdat hij opeens in de update stand schoot, had het waarschijnlijk te vaak weggeklikt. Kon het document nergens meer terughalen en had natuurlijk niet vaak genoeg op opslaan gedrukt 
Dat is ook heel naar en onvoorstelbaar en mega verdrietigconstance.blokzijl schreef:Thnx ladies; ik heb (net als ml) er gewoon slecht van geslapen. Het valt gewoon even hard, iemand die ogenschijnlijk gezond is, vol in het leven staat, en dat is ineens voorbij.....
Heel veel stekte
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Een dikke knuffel voor iedereen die het kan gebruiken!

-
cj
Nou niet echt een klaag, maar niet fijn. Volgende week woensdag de grote operatie in het Erasmus. Ik ga 11 uur onder zeil. Duim voor me svp.
Ga heel hard voor je duimen, toitoitoi
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Maandag gesprek met de arts van mijn vader gehad, was alles nog heel aardig. Dinsdag vertrokken voor een cursus in Parijs en nu is hij ineens flink achteruit gegaan. Net over de telefoon de belanrijke dingen gezegd. Ik wil naar huis.

Succes Saskia
Siberienne: als je naar huis wil, moet je dat gewoon doen. Jammer van de cursus, maar sommige momenten zijn onmisbaar en onvervangbaar. Ik denk dat je op zulke momenten het beste naar je gevoel kunt luisteren.
Siberienne: als je naar huis wil, moet je dat gewoon doen. Jammer van de cursus, maar sommige momenten zijn onmisbaar en onvervangbaar. Ik denk dat je op zulke momenten het beste naar je gevoel kunt luisteren.
Ooooh bah Siberienne ik snap dat je nu niet zo ver weg wil zitten
Tot wanneer is de cursus? Anders gewoon naar huis gaan je bent ook niet zomaar thuis en je hoofd zal nu toch ook niet naar cursus staan
Saskia, heel veel sterkte volgende week
Saskia, heel veel sterkte volgende week
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Saskia, veel sterkte volgende week!
Ik bel morgenochtend vroeg met mijn broer, hij slaapt vannacht bij mijn vader in het ziekenhuis. En als ik me nog zo voel als nu, stap ik morgenochtend vroeg in de trein naar huis. Jullie hebben gelijk, mijn gevoel volgens is nu belangrijkste.
Ik bel morgenochtend vroeg met mijn broer, hij slaapt vannacht bij mijn vader in het ziekenhuis. En als ik me nog zo voel als nu, stap ik morgenochtend vroeg in de trein naar huis. Jullie hebben gelijk, mijn gevoel volgens is nu belangrijkste.
Sterkte Saskia, ik duim dinsdag!cj schreef:Nou niet echt een klaag, maar niet fijn. Volgende week woensdag de grote operatie in het Erasmus. Ik ga 11 uur onder zeil. Duim voor me svp.
Siberiënne, sterkte, wat rot
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Saskia & Siberienne allebei heel veel sterkte.
Mijn duimen zullen draaien Saskia.
@ Siberienne; uit ervaring weet ik; bij twijfel altijd je gevoel volgen. Heb je meer tijd kun je daar alleen maar dankbaar voor zijn maar anders zul je jezelf altijd te kort doen.
Mijn duimen zullen draaien Saskia.
@ Siberienne; uit ervaring weet ik; bij twijfel altijd je gevoel volgen. Heb je meer tijd kun je daar alleen maar dankbaar voor zijn maar anders zul je jezelf altijd te kort doen.
- CindyMayella
- 5-sterren

Sterkte en een
voor degenen die het nodig hebben
...
Ook van mij sterkte aan iedereen die het kan gebruiken!
OT: Ik ben ingeschreven voor de dogsurvival Zuid-Holland in september, nu blijkt dat je verplicht de Weil moet vaccineren bij je hond
OT: Ik ben ingeschreven voor de dogsurvival Zuid-Holland in september, nu blijkt dat je verplicht de Weil moet vaccineren bij je hond
Inderdaad, Siberienne... Gewoon je gevoel volgen.
Toen mijn vader heel slecht was, was ik heel ongedurig op het werk. Ik ben ook maar naar huis gegaan. Daar zei ik dat ik nog even naar pa wilde. En Tjerk wilde ook wel mee.
We hebben samen afscheid kunnen nemen. Zo'n bijzonder moment...
Toen mijn vader heel slecht was, was ik heel ongedurig op het werk. Ik ben ook maar naar huis gegaan. Daar zei ik dat ik nog even naar pa wilde. En Tjerk wilde ook wel mee.
We hebben samen afscheid kunnen nemen. Zo'n bijzonder moment...
-
hannabelgje
- 5-sterren

30 graden op de slaapkamer. Ik vind het niet meer grappig.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk