Ooh Dex heeft zichzelf aan een stukje picanha geholpen dat lag nog op een bord toen wij allemaal binnen waren, was ook niet zo slim van ons
Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
BBQ is geslaagd! Kreeg hem op temp goed hoog ook
De meisjes vonden de spiesjes helemaal top wilde er zelf nog 1 maken. Hebben nu nog broodjes liggen die zijn bijna koel genoeg. De eerste waren wat zwart geworden
Ooh Dex heeft zichzelf aan een stukje picanha geholpen dat lag nog op een bord toen wij allemaal binnen waren, was ook niet zo slim van ons
- Charlie Angel
- Moderator
[emoji23][emoji23][emoji23]Dreetje schreef:Snert!!!!!
Ik had vanmorgen een bakje uit de vriezer gehaald waarvan ik
dacht dat er kip/kerriesaus in zat, lekker met wat rijst.
Zat ik vanavond gewoon aan een kommetje snert.
Volgende keer toch maar even een plakker erop met wat erin zit.
Hoop dat het toch goed gesmaakt heeft.
O ja, jij bent de zuurkoolhaterAngelique schreef:Dat is per definitie toch al verrot...hoe kan dat dan bederven
Heb jij een hekel aan alle gefermenteerde etenswaren? Of is er iets wat er mee door kan?
Gister bietjes met een aardappeltje.
Vanavond sla denk ik, er zat een megakrop in de tas gister
Dreetje schreef:Snert!!!!!
Ik had vanmorgen een bakje uit de vriezer gehaald waarvan ik
dacht dat er kip/kerriesaus in zat, lekker met wat rijst.
Zat ik vanavond gewoon aan een kommetje snert.
Volgende keer toch maar even een plakker erop met wat erin zit.
De mussen vallen dood van het dak en jij zit aan de snert
Gister een vegan broccolisoepje met brood en vegan belegjes, vanwege onze gast. Soepje had potentie, maar gaat een paar aanpassingen krijgen. Als toetje had ik een banaan, om in het thema te blijven.
Vanavond weet ik nog niet, ik wandel na mijn werk langs de super, dus ik heb nog even tijd om te bedenken.
Vanavond weet ik nog niet, ik wandel na mijn werk langs de super, dus ik heb nog even tijd om te bedenken.
Gisteren kerrieschotel ala Leo. Vandaag weer wat verzinnen 
- CindyMayella
- 5-sterren

Gister uit eten geweest omdat de dames over zijn en om de vakantie te vieren
..... vanavond sla, vissticks en aardappelballetjes uit de oven......
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Gisteren omelet met champignons en salade van adukibonen, avocado, rucola, tomaat en huttenkase en pistache nootjes. Geloof ik. Was zo’n sla van ‘wat ligt er nog in de koelkast’
Vandaag boodschappen doen, nog geen idee wat ik wil eten eigenlijk. Hoopt hier inspiratie op te doen. Maar snert gaat het niet worden
en BBQ hebben we niet (meer)
Vandaag boodschappen doen, nog geen idee wat ik wil eten eigenlijk. Hoopt hier inspiratie op te doen. Maar snert gaat het niet worden
- CindyMayella
- 5-sterren

Een maaltijdsalade misschien??? Is ook erg lekker met dit warme weer.....Siberienne schreef:Gisteren omelet met champignons en salade van adukibonen, avocado, rucola, tomaat en huttenkase en pistache nootjes. Geloof ik. Was zo’n sla van ‘wat ligt er nog in de koelkast’
Vandaag boodschappen doen, nog geen idee wat ik wil eten eigenlijk. Hoopt hier inspiratie op te doen. Maar snert gaat het niet wordenen BBQ hebben we niet (meer)
-
fransbulletje
Vandaag pastasalade, morgen noedelsalade en woensdag gnocchi salade 
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
fransbulletje schreef:Vandaag pastasalade, morgen noedelsalade en woensdag gnocchi salade
Noedelsalade? Heb je daar recept van? Die ken ik nog niet
-
fransbulletje
Ik gebruik altijd volkoren noedels, van die krullerige , wortel, komkommer, lenteuitjes, koriander, kneep limoensap.Siberienne schreef:Noedelsalade? Heb je daar recept van? Die ken ik nog niet
Dressing 3 eetlepels sojasaus, 3 eetlepels limoensap, 2 eetlepels bruine basterdsuiker, 1 eetlepel sesamolie, 2 teentjes knoflook, 2 rode pepers
Dit is volgens het recept en dan bestrooien met wat pinda's, de koriander en geroosterde sesamzaadjes
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Klinkt goed! Dank, ik ga boodschappen doenfransbulletje schreef:Ik gebruik altijd volkoren noedels, van die krullerige , wortel, komkommer, lenteuitjes, koriander, kneep limoensap.
Dressing 3 eetlepels sojasaus, 3 eetlepels limoensap, 2 eetlepels bruine basterdsuiker, 1 eetlepel sesamolie, 2 teentjes knoflook, 2 rode pepers
Dit is volgens het recept en dan bestrooien met wat pinda's, de koriander en geroosterde sesamzaadjes
Hier is het aardappel goulash geworden en die staat nu in de hooimadam.
- CindyMayella
- 5-sterren

Is het niet te warm voor goulash??? Lijkt mij een herfst/winter gerecht???Lizzy schreef:Hier is het aardappel goulash geworden en die staat nu in de hooimadam.