Mooie, grote, lieve reu zoekt nieuw huis...
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Spikkelneus
- 5-sterren

Mooie, grote, lieve reu zoekt nieuw huis...
Onze nieuwe opvanghond, Turron. Hij moest weg bij zijn vorige adres en wacht nu op een nieuwe baas. Het is een kruising galgo met iets enorm groots. Je ziet het niet op de foto, maar ik denk dat hij wel 35 kilo weegt. Hij barft in elk geval goed, lust alles.
Laatst gewijzigd door Spikkelneus op vr 31 jan 2020, 09:15, 3 keer totaal gewijzigd.
- Charlie Angel
- Moderator
Re: Poging 2
Wat een schatje!
Hahahahaha, ik ben bang dat dit weer niks gaat worden
(in die zin: deze is gewoon ook TE leuk dus ik voorspel een nieuwe blijvert
).
Succes enzo hè
Succes enzo hè
Mooi dier! Hopelijk vindt hij gauw een goed adres.
-
src_esther
- 5-sterren

Hij is prachtig! Succes het niet je hart verpanden aan deze kerel. 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Owww die is leuk!!!!!
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Wat een lekker bekkie
Succes hé, met poging 2

Succes hé, met poging 2
Wauw... ik vind het stoer.... gewoon blijven proberen tot het je en keer lukt om echt 'alleen maar' te fosteren
Wat een onwijs mooie vent
....heerlijk met zo'n ruw vachtje hier en daar en dan die hoge stelten.... ik zeg 
Wat een onwijs mooie vent
Wat een leukerd, wat vinden de anderen van deze logé?
Wat een leukerd
Ik ben echt heel heel heel erg van de bullen maar ooit heel lang geleden heb ik op school gezeten met iemand die een witte galgo, een grote ook, uit een opvang uit het buitenland had en dat was zo´n lieve leuke hond dat ik toch ook stiekem altijd wel een zwak heb voor deze slankie bedankies met lange poten en lange neuzen
Succes met fosteren
Ik ben echt heel heel heel erg van de bullen maar ooit heel lang geleden heb ik op school gezeten met iemand die een witte galgo, een grote ook, uit een opvang uit het buitenland had en dat was zo´n lieve leuke hond dat ik toch ook stiekem altijd wel een zwak heb voor deze slankie bedankies met lange poten en lange neuzen
Succes met fosteren
- Spikkelneus
- 5-sterren

Too schreef:![]()
Wat een leukerd, wat vinden de anderen van deze logé?
Diego vindt het supergaaf, zo´n grote stoere broer van zijn eigen leeftijd (beide ± 2,5 jaar).
Milou voelt zich ernstig bedreigd in haar leiderspositie binnen onze roedel, dus die gromt de hele tijd naar hem.
Nuria is neutraal, ze is niet bang voor hem, maar ze heeft ook nog geen toenadering gezocht.
Dali is onverschillig, maar Tuur mag niet bij hem in de buurt komen liggen, dat is te dichtbij.
En Tungsten gedraagt zich beter dan verwacht. Hij probeert wel een beetje lelijk tegen hem te doen, maar deze grote reus trekt zich daar niet zoveel van aan. En dat is precies de juiste aanpak, dus het gaat nu al beter tussen Tung en Tuur, dan tussen Tung en Diego.
Turron (Tuur) is al als pup geadopteerd, en daardoor vrij van de gebruikelijke angsten, heel makkelijk in de omgang. Een reusachtige lieve kleuter is het.
Oooh, wat een scheet! Hopelijk vinden jullie snel een fijn nieuw thuis voor hem! Succes 
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat een leukerd! Succes met fosteren 
- Spikkelneus
- 5-sterren

Male bonding in volle gang
Geweldig stel!