Ik mis alleen de bierflesjes
Mooie, grote, lieve reu zoekt nieuw huis...
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Poging 2
Ik mis alleen de bierflesjes
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Ooohhh wat leuk!!
En ook al zo chill languit op de bank
En ook al zo chill languit op de bank
- Spikkelneus
- 5-sterren

Nog meer male bonding! Dit is waarom ik van reuen hou - ten minste van reuen die van andere reuen houden, onze Tungsten hoort daar niet bij, die is meer van de dames. Maar dat geklooi de hele dag door, dat is maximaal genieten. Met zijn drieen op 1 vierkante meter en maar aan elkaar peuteren, zalig. Die meiden die doen dat echt nooit.
Wat een heerlijk stel zo met z'n drieen 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Wat leuk om zoveel gelukkige honden op een hoopje te zien! Echt te schattig!
Ik voel een nieuwe foster failure aankomen

Zijn die even gezellig dan samen
Zijn er al adoptanten die interesse hebben, of heb je deze geweldige foto's nog niet doorgestuurd
Zijn er al adoptanten die interesse hebben, of heb je deze geweldige foto's nog niet doorgestuurd
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Ina schreef: Zijn er al adoptanten die interesse hebben, of heb je deze geweldige foto's nog niet doorgestuurd
Ze zijn superleuk zo samen!
Fantastisch!
- Spikkelneus
- 5-sterren

Poging 2 - mislukt!
Tuur, jongen, welcome to the family
….als je buiten zo lief samen kan spelen..... …..en als je binnen zo lief je bank kan delen..... ….dan hoor je er gewoon bij!
Re: Poging 2 - mislukt!
Maar het is ook echt een geweldig beest zo te zien. Veel geluk saampjes
- Spikkelneus
- 5-sterren

Ja, absoluut geweldig! Maar totaal niet adopteerbaar - mensen willen geen zwarte, harige, grote, vuilnisbakken reu die al aan zijn 4e adres toe is. Dat zijn hart van zuiver goud is, is nog altijd minder belangrijk dan zijn uiterlijk voor mensen die een hond zoeken. (ik vind hem prachtig overigens, ook van de buitenkant)Kaio schreef:![]()
![]()
![]()
Maar het is ook echt een geweldig beest zo te zien. Veel geluk saampjes
Hij zou binnenkort terug gestuurd worden naar Spanje en daar zijn dagen moeten slijten op een veld met een paar andere honden.
Nou, dan blijft hij maar lekker bij ons tot hij blind, doof en dement is! Veeeeeeel beter.
Raar! Ik moet zeggen dat ik zo vanaf de foto's een zwak voor hem heb hoor. Als we een tweede hond wilden wist ik t wel...(En dat heb ik serieus nog wel even overwogen zelfs).Spikkelneus schreef:
Ja, absoluut geweldig! Maar totaal niet adopteerbaar - mensen willen geen zwarte, harige, grote, vuilnisbakken reu die al aan zijn 4e adres toe is. Dat zijn hart van zuiver goud is, is nog altijd minder belangrijk dan zijn uiterlijk voor mensen die een hond zoeken. (ik vind hem prachtig overigens, ook van de buitenkant)
Hij zou binnenkort terug gestuurd worden naar Spanje en daar zijn dagen moeten slijten op een veld met een paar andere honden.
Nou, dan blijft hij maar lekker bij ons tot hij blind, doof en dement is! Veeeeeeel beter.