Hier wordt voor het einde vd week regen voorspeld. We doen al schietgebedjes, want nu regent get alleen blaadjes en luizen plakzooi en beestjes . Mijn parasol en tuintafel en glans-plak-terras
oja we hebben alle apparaten in de kelder uitgezet. Dat is niet te doen nu, die kelder van 30+ graden
Dan blijft het maar langer vochtig hoor kan er niks aan doen.
CindyMayella schreef:Nee hoor, zit voor de lol binnen ..... wordt nog wat volgende week in Limburg... volgens de buienradar is het daar de hele week 35 graden .....
oh ja, jij kwam deze kant op ... voor vrijdag voorspellen ze 37C hier.... Het park heeft wel veel bomen, dat scheelt wel. Maar erg actief zal het niet worden voor jullie? Misschien het water op in Asselt bij de plassen ?
Net aan de noordkant van Reuver is wel een strandje aan de Maas, maar ik weet niet of daar veel schaduw is....
ja het wordt hier gezellig berenweer , trouwens is het al. De oogjes van Fozzel hangen op half 11 en nu moet het nog 5 graden warmer gaan worden of zo....
koekje schreef:Hier is het warm. Bij jullie allemaal ook?
Ik stond met verbazing te kijken hoe snel de temperatuur steeg vanmorgen. 7:50 was het nog 13 graden, om 8:15 was het opgeklommen naar 19 graden daarna niet meer gekeken
dinky89 schreef:Ik stond met verbazing te kijken hoe snel de temperatuur steeg vanmorgen. 7:50 was het nog 13 graden, om 8:15 was het opgeklommen naar 19 graden daarna niet meer gekeken
ik zie nu voor donderdag en vrijdag 37 graden staan (en meestal wordt het dan nog wat warmer hier ook) Euh.....
En nog geen druppeltje de komende weken. Vanmorgen wezen zwemmen maar daar hoeven we ook niet meer naartoe, stinkt dat water
Ik weet even niet meer wat ik met de beertjes aan moet zo....
eelke schreef:Ik vind het nu ook wel een beetje jammer dat ik niks kan bedenken om te doen in de vakantie; alles is te warm.
Dat is zeker zo. Zelf kun je nu ook weinig. Niet sporten, niet wandelen etc. Buiten zitten is ook niet erg leuk zo. Tja zwembad...daar ben ik ook bijv. geen type voor, snel verveeld dan ook weer.
Ik verveel me ook En ik heb nog hitte exceem/uitslag dus als ik in huis iets ga doen en ik ga zweten Sodeju wat een brand en jeuk!
Kaio schreef:Dat is zeker zo. Zelf kun je nu ook weinig. Niet sporten, niet wandelen etc. Buiten zitten is ook niet erg leuk zo. Tja zwembad...daar ben ik ook bijv. geen type voor, snel verveeld dan ook weer.
Ik verveel me ook En ik heb nog hitte exceem/uitslag dus als ik in huis iets ga doen en ik ga zweten Sodeju wat een brand en jeuk!
Ja, heb nog gekeken voor overnachtingen in zeeland / texel ofzo, want koeler daar, maar alles zat vol. Toch ook wel zonde van vakantiedagen, zo niksen.
En met Joep kunnen we al helemaal niks doen...