dinky89 schreef:Wat doe jij met de passiebloem? Die van mij lijkt namelijk helemaal af te sterven ipv de vele knoppen uit te laten komen
Af en toe water geven aan de voet, verder niks. Hij staat al een paar jaar, vorig jaar deed hij het ook goed. Dit jaar dus nog beter. Hij groeit tegen een muur waar bijna de hele dag de zon op staat.
Dit is de plant, bloemen zijn nog niet open, komt later op de dag nog.
hannabelgje schreef:Zelfs met airco op de slaapkamer blijft het minimaal 28 graden op de slaapkamer en dat is voor Zoë niet te doen. Ik heb de tent naar beneden gehaald, die gaan we opzetten en dan gaan we voorlopig in de tent in de tuin slapen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Goed idee!
Geniet ervan. Ik vond dat altijd heerlijk!
Je raad het nooit, maar ik heb gisteren ook was laten buiten hangen met het idee dat het geen kwaad kon, en vanmorgen ook regen gehad.
Je raad het nooit, maar ik heb gisteren ook was laten buiten hangen met het idee dat het geen kwaad kon, en vanmorgen ook regen gehad.
Hier ook! De eerste keer dit jaar dat ik de was laat buiten hangen en inderdaad, plensbui. De was was vanochtend natter dan toen ik hem gisterenavond omhoog hing!
Ik heb vannacht beneden in de woonkamer geslapen. Normaal slaapt Ilan nl ook boven maar met deze temperaturen maak ik me daar zorgen over. Dus gisteren een matras naar beneden gegooid en boven de ramen opengezet en beneden alle deuren tot en met de achterdeur. Het was vanmorgen afgekoeld naar 25, 5 graden en dat sliep prima. De komende nachten slaap ik dus niet boven. Tent heb ik ook even overwogen maar die past niet goed in de tuin.