Dat is een goede, dit is perfect weer om de dekbedden even te wassen!constance.blokzijl schreef:Haha, dat probleem bestaat hier ook, geen idee wanneer ik voor t laatst sokken aan heb gehad. Maar een vers bed, hondjes verse bedjes met dekbedden die weer ff op 90 graden mogen en bankkleedjes heb ik dus was om vannacht buiten te hangen [emoji6]
Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Die zijn hier dus vannacht mooi droog geworden buiten...Kaela schreef:
Dat is een goede, dit is perfect weer om de dekbedden even te wassen!
Over 6 dagen incl deze gaat het afkoelen!!
Ik ben aan het aftellen en hopen dat dit ook gaat doorzetten
- pearlsofpassion
- Moderator
En je gelooft het?sam28 schreef:Over 6 dagen incl deze gaat het afkoelen!!Ik ben aan het aftellen en hopen dat dit ook gaat doorzetten
Ik hoop het, maar mijn ervaring van de laatste weken is dat de voorspelling elke dag weer kan veranderen en dat ze het eigenlijk gewoon niet weten.
Ja dat heb ik deze zomer wel vaker gezien ... volgende week regen, tis alleen altijd volgende week gebleven.pearlsofpassion schreef:En je gelooft het?
Ik hoop het, maar mijn ervaring van de laatste weken is dat de voorspelling elke dag weer kan veranderen en dat ze het eigenlijk gewoon niet weten.
Oo inmiddels merk ik dat die huideczeem / ontsteking op mijn arm er toch voor zorgde dat ik me zo beroerd voelde door de warmte . Gaat nu stukken beter, lang leve de antibiotica- cortisone zalfjes
Hoop doet leven enzo....pearlsofpassion schreef:En je gelooft het?
sam28 schreef:Hoop doet leven enzo....
Hmmm hier zijn de temperaturen alweer een stuk o hoog gegaan in de 2e week van de 14 daagse voorspellingen....tov gisteren . Nog wel druppels maar ook minder dan gisteren.... Hmmm 
Ik hoop toch echt dat er snel regen komt, heel veel maasplassen zitten al vol blauwalg, vrees dat ons waterwerk plas ook gaat volgen ( aan de andere kant van de weg, andere plas zit al blauwalg lees ik ) Hebben de hondjes helemaal niks meer te doen....
- -Annemarie-
- 5-sterren

Wij hebben een extra tarp boven het terras gespannen, het is echt niet te harden aan het eind van de middag met de zon er vol op. 
Hangen er nu twee, en een parasol ertussen. Hopen dat het huis wat minder snel opwarmt.
Hangen er nu twee, en een parasol ertussen. Hopen dat het huis wat minder snel opwarmt.
Hahahaha, lekker relaxedfransbulletje schreef:Zo brengt Oliver de dag door...
IMG_20180803_133224.jpg
- CindyMayella
- 5-sterren

Blij terug te zijn in het Westen: wind en zeker 5 graden koeler
.....
We zijn terug en ik ben zo blij met de wind!!!!! Hondjes liggen al een uur of 3 knock out
...... we hopen dat ze het, ondanks de hitte, naar hun zin hebben gehad met de konijntjes en eekhoorns.... elke ochtend kwam Saar om half 7 mij wakker maken met kwispelen en me likken... Ook glipte ze naar onze dochters en likte de oudste wakker (zij lag op het onderste bed vh stapelbed)..... zo lief
..... vanochtend wel pas wakker geworden omdat Saar mij kwam wekken, andere ochtenden om 6 uur al mn bed uit
....
We zijn terug en ik ben zo blij met de wind!!!!! Hondjes liggen al een uur of 3 knock out
Nu de zon weg is uit de tuin, is het er fijn toeven. Heerlijk windje en aangename temperatuur. Erg fijn na een hele warme dag. In huis blijft de warmte heel erg hangen, zou wel buiten willen slapen.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Kaio schreef:Ik hoop toch echt dat er snel regen komt, heel veel maasplassen zitten al vol blauwalg, vrees dat ons waterwerk plas ook gaat volgen ( aan de andere kant van de weg, andere plas zit al blauwalg lees ik ) Hebben de hondjes helemaal niks meer te doen....
Ik hoorde dat een zwemtocht in de Maas ten noorden van ons ook afgelast wordt.
Ik was vandaag in Asselt en zag op de andere plassen daar grote groene stukken drijven. Er stonden geen borden maar dat is ook geen officieel zwemwater. Ik zag er wel een hele kudde paarden in staan badderen en drinken.
Ik wilde met jut en jul vanavond naar de waterwerk plas gaan maar durf het toch niet aan. Lastig he?
Ik fietste vanmorgen om half elf naar Roermond, was goed te doen maar om 14 uur terug was niet zo heel snugger, werd toch even niet lekker toen ik thuis kwam (en ik fietste echt super rustig) tja, had ik maar niet zo lang op terras moeten blijven hangen... nu is het nog steeds heet buiten. Toch maar binnen gegeten