Kaela schreef:Beterschap voor Fozzy! Fijn dat dat het met een plaatselijke verdoving opgelost kon worden!
Oke, ik moet het er even uit gooien:
Wat kunnen mensen toch ZEUREN!
We krijgen vanaf morgen De Reuzen in de stad. Hartstikke leuk, een soort straattheater met 3 enorme poppen die door tientallen mensen in beweging worden gebracht, door de straten lopen en een verhaal uitbeelden.
En daarvoor worden straten afgezet en mag er op plekken tijdelijk niet geparkeerd worden. Ja, ik snap het, dat is niet voor iedereen even leuk. Maar kom op. Op de meeste plekken gaat het om 1 of hooguit 2 dagdelen. Het is ruim van te voren aangekondigd en het gaat om de hoofdstraten en parallelweggetjes. Dus dan parkeer je je auto een straatje verder, of je blijft gewoon een dagje thuis, of je gaat een middagje bij een bekende zitten.
Is het nou echt nodig om dan op elke plek van het internet te gaan zitten zeuren, mekkeren, mopperen, schelden en tieren???
Ja dat is het en ik zou het gewoon niet moeten lezen... I know!
Echt .... ik denk dat die mensen na vandaag (als ze zijn wezen kijken) allemaal toch wel heel erg onder de indruk zijn van het spectakel
Onwijs....wat prachtig gedaan en wat een organisatie zit daar achter zeg, indrukwekkend
Zag deze week al het filmpje van die hond van een metertje of 3 voorbijkomen op FB, toen vermoede ik al waar je het over had, daarnet een stuk in de krant met een filmpje over de duiker van 10 meter hoog

... echt super
..... of je 'buren' zijn nu nog chagrijniger, omdat het bezoekersaantal vandaag al zo groot was dat treinen zonder te stoppen stations voorbij reden omdat de trein al te vol zat.... kunnen ze EN niet met de auto EN niet met het openbaarvervoer