Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
Echt leuk zo'n hond, die bij de ochtendbegroeting perse tussen je benen door moet , en het liefst een paar keer, en gewoon zijn neus ertussen frotten als ik niet wil. Was het maar weer droog weer
;Dy
Hier was het vanmorgen vroeg ook nog maar 6 gradenAnne in Zweden schreef:Hier wordt het 's nachts al weer 6 graden… De winter komt eraan, da's duidelijk!
Vanmorgen vroeg gaf de thermometer 10 graden aan, dus trui, bodywarmer en sjaal om naar het strand. Dat was veel te warm.. maar je voelt s morgens de winter al in de lucht hangen. Heerlijk, ik ben een beetje zomer moe. 
Ik ben ook vreselijk zomer moe. Oke, ik ben al zomermoe in mei
Gister voor het eerst een lange broek aan gehad weer.
Kwam er wel achter dat mn broek te groot is geworden van de zomer.
Kan m nog wel aan maar het blijft afzakken!
Kan m nog wel aan maar het blijft afzakken!- constance.blokzijl
- 5-sterren

Over iets meer dan een week gaan we voor 10 dagen naar Oostenrijk. Op onze vakantieplek is vannacht 15 cm sneeuw gevallen... En wij maar denken dat we op zomervakantie gaan!
Ik vond het toch leuker toen het 24 graden was met een zonnetje.
En droog.
En droog.
- Angelique
- 5-sterren

eelke schreef:Ik vond het toch leuker toen het 24 graden was met een zonnetje.
En droog.
Vooral dat laatste....
Ja Maci gaat vandaag weer niet wandelen. Die blik, die zucht....en gewoon blijven liggen
. Ik houd jullie niet tegen maar ik blijf thuis
Ach ja zo touwtje mag dat he, we weten dat hij echt niet van regen houdt terwijl ie wel graag nat wordt van zwemmen , maar als het van boven komt.....
Nouja de plantjes ( en helaas ook onkruid) kunnen het wel ff gebruiken.
Ach ja zo touwtje mag dat he, we weten dat hij echt niet van regen houdt terwijl ie wel graag nat wordt van zwemmen , maar als het van boven komt.....
Nouja de plantjes ( en helaas ook onkruid) kunnen het wel ff gebruiken.
- pearlsofpassion
- Moderator
Mijn tomaten anders niet. Heb gisteren zowat 4/5e weggesnoeid in de hoop dat de rest het redt...
Ik vrees ervoor...
Maar ja, ze hebben de voorbije weken zoveel opgebracht, we mogen niet klagen. Er hangt gewoon nog wel wat aan...
Voor het gras en de aardbeiplantjes is de regen wel leuk.
Maar ja, ze hebben de voorbije weken zoveel opgebracht, we mogen niet klagen. Er hangt gewoon nog wel wat aan...
Voor het gras en de aardbeiplantjes is de regen wel leuk.
Onee tomaten kunnen niet tegen regen, heb ooit hele mooie struiken cherrytomaten gehad, een regenbui alles beschimmeld 
- pearlsofpassion
- Moderator
Ja, gelukkig is het de volgende dagen wel droog. Hopelijk is er ook een beetje wind, dan hebben ze nog kans.
- devillovesangel
- 3-sterren

me too...Vooral die regeneelke schreef:Ik vond het toch leuker toen het 24 graden was met een zonnetje.
En droog.
Hier vonden ze het vandaag ook hondenweer ipv poezenweer. Ot heeft heel snel een rondje tuin gedaan en Sien heeft het niet eens geprobeerd. Die vond de deurmat al niet te doen eigenlijk.
Ik heb uitgerekend vandaag hondenloge’s!
Maar hier miezert en drupt het wat. Vanmorgen zelfs droog gelopen. En het is lekker rustig op straat, wat best fijn is als je voor het eerst in jaren weer met twee honden loopt.
En wij hadden al een bankhangdag gepland staan dus eigenlijk ook wel gezellig. En de natte hondenpootjes zijn mooi op de witte vloer
Maar hier miezert en drupt het wat. Vanmorgen zelfs droog gelopen. En het is lekker rustig op straat, wat best fijn is als je voor het eerst in jaren weer met twee honden loopt.
En wij hadden al een bankhangdag gepland staan dus eigenlijk ook wel gezellig. En de natte hondenpootjes zijn mooi op de witte vloer
Oke, dit is dan weer wel gezellig. Vochtig huis door brouwen en wassen, raampjes open, frisjes, dus kacheltje aan!