Klaagtopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Suzanne
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Klaagtopic
Voor tijdelijk zou je evt Smuldier Pens kunnen nemen; dat is volgens mij stomweg gemalen pens maar ik heb de kg-prijs niet doorgerekend ;-(
Suzanne
Suzanne
Kihiiiim!
Hoe is het met je uniform afgelopen?
- Angelique
- 5-sterren

koekje schreef:Kihiiiim!
Jaartarget met 75% overschreden
koekje schreef:Kihiiiim!
Angelique schreef:
Jaartarget met 75% overschreden
Ehm... Het ging echt nèt, en gelukkig heb ik ook nog fijne collega’s en hebben zij mijn blouse gewassen (koud
Gatverdarrie, Otje lijkt weer blaasontsteking te hebben. Dat wordt vanavond een ritje dierenarts ipv het geplande etentje met een vriendin. Arme Otseflots, ze voelt zich duidelijk niet lekker.
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Kleine klaag: vorige week naar de efteling geweest, voor collega flesje droomvlucht geur meegenomen.... Ze was er erg blij mee en moest het aan iedereen laten zien / ruiken. Tijdens de koffie duizelig en nu hoofdpijn... Terwijl ik vanavond vergadering heb 
Ik doe nooit meer spontaan lief
Beterschap Otje!
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Ik doe nooit meer spontaan lief
Beterschap Otje!
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Ik moet weer 10 kilo aankomen want nu pas ik blijkbaar geen enkel badpak meer. Zucht. Maat M is overal te kort, dan kan ik niet rechtop staan, en vanaf L zit de boel zo los dat het niet meer bedekt.
Straks nog een poging bij Livera-Hunkemöller, en poging nr 6 bij de opticien om te kijken hoe mn lenzen het nu doen.
Straks nog een poging bij Livera-Hunkemöller, en poging nr 6 bij de opticien om te kijken hoe mn lenzen het nu doen.
- CindyMayella
- 5-sterren

Iedereen een dikke
...
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
ThanxCindyMayella schreef:Iedereen een dikke...
- CindyMayella
- 5-sterren

Kleine klaag: nog steeds erg moe, ondanks een dag minder werken.. bloed laten prikken, niets aan de hand,...... gewoon herstellen vanwege alle operaties van vorig jaar.... pfff... totaal geen geduld dus....
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

We hebben geen water.
Blijkbaar is de drukmelder van de pomp kapot, waardoor het display aangeeft dat we een waterdruk van 3,9 bar hebben (meer dan hoog genoeg, is normaal 3,6 bar), maar de kranen denken daar anders over.
Zucht. Gelukkig hebben we altijd een aantal jerrycans met drinkwater staan (voor het geval we stroomuitval hebben, wat regelmatig voorkomt hier op 't plaatelaand), en de regenton is ook goed gevuld, dus we redden het wel een tijdje, maar grrr. Ben benieuwd wanneer de installateur een nieuwe drukmelder kan scoren. Tot die tijd maar baden in het meer (brrr!).
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

*geluksmomentje van de dag* We hebben weer water!
Er kwam een vriendelijke meneer met een nieuwe drukmelder en die heeft de boel alweer gerepareerd. Heerlijk land dit!
Ik kan door spierpijn nauwelijks de trap af lopen, dat is meer via handen op trapleuning been voor been naar beneden laten vallen. En dan te bedenken dat je vanuit woonkamer naar wc sowieso een trap op/af moet lopen 
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
dinky89 schreef:Ik kan door spierpijn nauwelijks de trap af lopen, dat is meer via handen op trapleuning been voor been naar beneden laten vallen. En dan te bedenken dat je vanuit woonkamer naar wc sowieso een trap op/af moet lopen
Wat heb jij uitgevoerd??? Of krijg je griep?
Met spierpijn van flinke squats op dinsdagavond (Small group training) gisteravond bij pilates bovenbeen oefeningen gedaan (meestal zitten die bovenbeen oefeningen niet in pilates les). Daardoor zijn de spieren dus overbelast geraaktSiberienne schreef:Wat heb jij uitgevoerd??? Of krijg je griep?