Op mijn oude rubberlaarzen kan ik helaas ook niet meer lopenLizzy schreef:Ja precies. En daar moet je nog meer net op kunnen lopen... Ik kan dat niet dus vermijd ik ook af en toe de routes die ik eigenlijk graag zou willen lopen, puur om nat gras te vermijden.
Barefoot schoenen
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Barefoot schoenen
Ik hoop echt heel erg met je mee. Misschien moeten we Vivo gaan bestoken met mails met z'n alleDoranto schreef:Op mijn oude rubberlaarzen kan ik helaas ook niet meer lopen. Ik hoop dat er ooit eens rubber-barefoot-laarzen op de markt komen, maar tot nu toe heb ik ze alleen nog maar voor kinderen gezien.
Dat zal dan wel zo zijn ja. Mogelijk speelt ook het gebruikte looiproces nog een rol.Doranto schreef: Dat is ook mijn ervaring. Voor dagelijks zeiknat worden zijn in feite alleen rubberlaarzen geschikt.
Lizzy schreef:Nee, bij mij drogen ze ook nooit bij een warmtebron maar met 1 jaar was het leer van mijn Dubarry's gescheurd. Leer kan gewoon niet tegen dag in dag uit zeiknat worden door nat gras. De dood voor iedere schoen/laars.
Dat zal dan wel zo zijn ja. Mogelijk speelt ook het gebruikte looiproces nog een rol.Doranto schreef: Dat is ook mijn ervaring. Voor dagelijks zeiknat worden zijn in feite alleen rubberlaarzen geschikt.
Waterdicht is wel heel erg spaarzaam in barefoot. Waterafstotend leer krijg je hier ook niet veel, maar op Duitse sites zie ik veel meer leren schoenen.
- pearlsofpassion
- Moderator
Ik dacht net te zeggen dat Vivo er heeft, maar het zou idd kunnen dat dat enkel voor kinderen is.Doranto schreef:Op mijn oude rubberlaarzen kan ik helaas ook niet meer lopen. Ik hoop dat er ooit eens rubber-barefoot-laarzen op de markt komen, maar tot nu toe heb ik ze alleen nog maar voor kinderen gezien.
Ze hebben er wel een (gehad?): Vivobarefoot Waterloo ladies. Misschien van de winter weer?
Ze zien er goed uit maar overal zeggen ze discontinued:

Vivo gaan mailen?

Vivo gaan mailen?
Ohw die zien er inderdaad goed uit!
Ja, doe mij die maar
Ja, doe mij die maar
Hahahaha, ja mij ook! Kom op, mailen naar : customerservices@vivobarefoot.comDoranto schreef:Ohw die zien er inderdaad goed uit!
Ja, doe mij die maar
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Die zien er leuk uit! Ik loop op zich prima op Dunlops maar nog niet nodig gehad.
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
- -Annemarie-
- 5-sterren

Laat de kou maar komen!

Niet om mee door de modder te banjeren, maar wel heerlijk voor op het werk of in de stad. Ze kunnen hoog, of opgerold naar beneden met een 'bont' randje.

Je vouwt ze om je voet en been, het sluit met klittenband. En ze zijn vegan.
https://eu.vibram.com/en/shop/furoshiki ... wn#start=1

Niet om mee door de modder te banjeren, maar wel heerlijk voor op het werk of in de stad. Ze kunnen hoog, of opgerold naar beneden met een 'bont' randje.

Je vouwt ze om je voet en been, het sluit met klittenband. En ze zijn vegan.
https://eu.vibram.com/en/shop/furoshiki ... wn#start=1
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Oooh, die vond ik ook zo mooi! Helaas kon mijn portemonnee maar 1 paar schoenen verdragen en heb ik ze gekocht om wel in de regen te lopen, maar deze zien er zo lekker uit....
Veel plezier ermee!
Veel plezier ermee!
Oh wow, gaaaaf zeg! Die moeten heeeeerlijk zitten!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Leu-heu-heeeeeeuuuuuuk Annemarie! Als u me zoekt, ben ik effe googelen.

-
hannabelgje
- 5-sterren

Owww die zien er echt zalig uit!
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk