Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Geluksmomentje van de dag
Mooi positief bericht!
CindyMayella schreef:Na alles wat er gebeurd is,..... een klein stapje in de goede richting... hou van mn mannetje en ik vecht er voor... ook al betekent dat, dat ik soms een paar stapjes terug moet doen.... merk dat deze vooruitgang ook werkt in alles... ben een stuk(je) vrolijker in alles.... duimen dat het de goede kant op gaat...
Fijn Cindy!
Hier hebben de kinderen op school les gehad in hoe om gaan met honden, denk ik. Ineens zo op woensdagmiddag meerdere kinderen die vragen of ze mogen aaien, en dan netjes eerst hun hand uitsteken om te laten snuffelen en dan pas aaien. Typisch. Belangrijk wel. Deden ze echt heel correct.
Hier hebben de kinderen op school les gehad in hoe om gaan met honden, denk ik. Ineens zo op woensdagmiddag meerdere kinderen die vragen of ze mogen aaien, en dan netjes eerst hun hand uitsteken om te laten snuffelen en dan pas aaien. Typisch. Belangrijk wel. Deden ze echt heel correct.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Mijn schoonmoeder is opgenomen in een zorginstelling waar honden welkom zijn. De heren waren gisteren mee en hebben gediend als therapie hond; ze kregen heeeeeeel veel knuffels van daar aanwezige dames die hun honden van vroeger misten en hebben zich keurig gedragen. Zo lief

- Angelique
- 5-sterren

Gisteren onze camper opgehaald en vandaag lekker op pad geweest. Thee uit de thermosfles bij gebrek aan een gasfles e.d maar dat mocht de pret niet drukken
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Genieten!!Siberienne schreef:Mijn schoonmoeder is opgenomen in een zorginstelling waar honden welkom zijn. De heren waren gisteren mee en hebben gediend als therapie hond; ze kregen heeeeeeel veel knuffels van daar aanwezige dames die hun honden van vroeger misten en hebben zich keurig gedragen. Zo lief![]()
Bella heeft met een koe gespeeld
We wandelden langs een weiland, zien we een hele horde koeien een kat achterna rennen
Daarna zagen ze ons en kwamen naar ons toe gestormd
Bella ging in speelhouding en 1 van de koeien ook! Schudden met haar hoofd en springen. Heel cute zo samen
Xindy wilde vroeger de koeien (eigenlijk alle dieren) altijd zoenen, maar die houdt het tegenwoordig bij meegrazen.
Nou Lique, de hondjes vinden hem ook leuk! Feli met de nieuwe camper!
Zo dan Lique, die is gaaf!!
Veel plezier ermee!
Fijn om hier weer even bij te lezen, word er plaatsvervangend blij van
Veel plezier ermee!
Fijn om hier weer even bij te lezen, word er plaatsvervangend blij van
- Angelique
- 5-sterren

koekje schreef:Nou Lique, de hondjes vinden hem ook leuk! Feli met de nieuwe camper!
Die vinden ‘m helemaal geweldig. Zelfs Lotje zat er best vlot in.
- Inge en Bono
- 5-sterren

Leukkkkk!! Veel camperplezier 
- Charlie Angel
- Moderator
Een week of wat geleden hebben we een nieuw bed gekocht. Super geholpen, de verkoper dacht heel fijn mee en heeft behoorlijk lopen slepen met verschillende matrassen en onderstellen. Zo vonden we ook voor mijn brakke lichaam een goed bed.
En vandaag was het zover, het bed is bezorgd! Hij is echt mooi en ligt echt heerlijk!! Nu eerst 6 weken bijslapen. [emoji23]
En vandaag was het zover, het bed is bezorgd! Hij is echt mooi en ligt echt heerlijk!! Nu eerst 6 weken bijslapen. [emoji23]

- Charlie Angel
- Moderator
Stom hij gaat liggen terwijl ik de foto rechtop heb. [emoji849]
- Angelique
- 5-sterren

Charlie Angel schreef:Stom hij gaat liggen terwijl ik de foto rechtop heb. [emoji849]
who cares
Ik vind hem ook mooi!
Nog wat bloemenlakens erop en je kan zo een doornroosje doen. Welterusten!
Nog wat bloemenlakens erop en je kan zo een doornroosje doen. Welterusten!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Mooi bed en mooie camper komen hier langs, genieten!
Ik was met Spot bij de chiropractor voor zijn rug en poot, hij krijgt dan ook dry needling. Hij vond het heeeeeeel spannend maar vertrouwde op mij en liet het allemaal toe. Soms met neus onder mijn oksel. Maar wat is het fijn dat hij me zoveel vertrouwen geeft. Hij is zo lief....
Ik was met Spot bij de chiropractor voor zijn rug en poot, hij krijgt dan ook dry needling. Hij vond het heeeeeeel spannend maar vertrouwde op mij en liet het allemaal toe. Soms met neus onder mijn oksel. Maar wat is het fijn dat hij me zoveel vertrouwen geeft. Hij is zo lief....