Klaagtopic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Klaagtopic

Mandarijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mandarijn »

eelke schreef:Oh nee, hoewel die ook leuk is! Maar we hebben nog zo veel bier en zoveel drink ik eigenlijk niet thuis... heb jij m wel?
Hij komt er wel.
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Siberienne schreef:Snotverkouden slecht geslapen en hele drukke week
Ik denk dat ik morgen “+1” kan zeggen...

Keel doet pijn, ogen branden, ik nies me suf, en ik voel me koortsig. Feest, ik moet morgen om 7.00 uur in de auto en ben niet voor 18.00 uur klaar... De rest van de week is niet veel anders... :-X
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Kim_S schreef:Ik denk dat ik morgen “+1” kan zeggen...

Keel doet pijn, ogen branden, ik nies me suf, en ik voel me koortsig. Feest, ik moet morgen om 7.00 uur in de auto en ben niet voor 18.00 uur klaar... De rest van de week is niet veel anders... :-X

Dat wordt kopie van mijn survival pakket; dropjes, paracetamol, vissersvrienden, papieren zakdoekjes en neusspray... hoewel ik die van otrivin met zout water en eucalyptus geen aanrader vind.....
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Ik zou aan de pep gaan Kim. Geen halve maatregelen, gelijk het goede werk.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Kim_S schreef:Ik denk dat ik morgen “+1” kan zeggen...

Duurt hier al 2 weken, dus je gaat er ook niet zo vanaf zijn :(
Els&Flow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Els&Flow »

Gisteren vond een duitse staander dat hij recht had op mijn linker knie, harde kop had hij. :-X Vanmorgen kwamen we een echte lieverd tegen, am bull reu, die in volle vaart aan kwam zetten en mijn linker knie als stootblok gebruikte. Ik kreeg wel 100 kusjes tegen de schrik van hem. :smitten: Gevolg was dat ik amper naar huis kon rijden (schakelwagen) en dat mijn knie nu al een paar zeer interessante schakeringen van blauw vertoont. Dit word een blauwe knie die de boeken in mag. :-X
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Angelique schreef:Duurt hier al 2 weken, dus je gaat er ook niet zo vanaf zijn :(
Bleh :(

Heb het idd zo gedaan als Siberienne (hoewel het idee van Koek ook wel af en toe door mijn hoofd schoot :P)

Keelpijn is nog erger, en hee, weer een nieuwe drukke dag vandaag :-X
src_esther
5-sterren
5-sterren

Bericht door src_esther »

Kim_S schreef:Bleh :(

Heb het idd zo gedaan als Siberienne (hoewel het idee van Koek ook wel af en toe door mijn hoofd schoot :P)

Keelpijn is nog erger, en hee, weer een nieuwe drukke dag vandaag :-X
Ik kan je Dolo-Dobendan aanraden en aangezien je in Duitsland woont zou je daar vrij eenvoudig aan moeten kunnen komen.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ik doe mee met jullie. Blegh. Sochtends een hete douche en savonds in bad om te stomen. Vannacht een ui op mijn nachtkastje. En dan inderdaad die keelpijn...ijsjes eten. En flesjes water in de vriezer.
Nou ja, ben ik er vast voor de rest van de winter vanaf :cool:
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Oh en met mijn lenzen gaat het dus ineens erg goed. Ik zie best scherp en gisteren vergat ik ze bijna uit te doen voor het slapen omdat ze niet vervelend doen. Maar dat hoort hier niet.
sam28
5-sterren
5-sterren

Bericht door sam28 »

Ik kwam hier om te klagen dat ik ziek ben, zie ik dat het halve forum ziek is. ;D
Wat jullie beschrijven, keelpijn, niezen, loopneus en in die mate dat ik een peuter lijk met snottebel want het drupt eruit en ook uit mn ogen. :o
De kleding die ik aan heb doet zeer op mn huid en heb overal spierpijn. Het is jammer van mn scriptie maar ik doe het niet en zit of op internet te hangen of te haken.
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Ik sluit me ook aan in de ziekenboeg, maar dan met al tijden af en aan heel erg hoofdpijn. Moet het nu een maand bijhouden, maar wat een ellende.
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Beterschap alle griep- en andere lijders... :bigarmhug:
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Klaag van Moyra, die is in een wesp gaan staan vanmorgen. Gelukkig aan het eind van de wandeling, vlak bij de auto dus meneer heeft haar het laatste stuk gedragen. Op drie poten lopen wilde ze echt niet. Het is (nog) niet dik ofzo, en ze ligt rustig te slapen nu.
Je verzint het niet hè, zo aan het eind van het seizoen.
Tanna
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tanna »

-Annemarie- schreef:Klaag van Moyra, die is in een wesp gaan staan vanmorgen. Gelukkig aan het eind van de wandeling, vlak bij de auto dus meneer heeft haar het laatste stuk gedragen. Op drie poten lopen wilde ze echt niet. Het is (nog) niet dik ofzo, en ze ligt rustig te slapen nu.
Je verzint het niet hè, zo aan het eind van het seizoen.
Ach, lieve smurf nou toch! Ik heb vanmiddag nog aan haar gedacht, we kwamen uit Groningen vandaan, een dressoirtje opgehaald dat ik op Marktplaats had gescoord. Even overwogen om in jullie bos te gaan wandelen maar uiteindelijk is het gewoon Drouwen geworden. Daar lokt het bier ons ook..........

Plaats reactie