Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Het wordt een bakje aubergine met nog wat spul van de lidl, met puree en een vegetarische hamburger. Als ik het niet laat mislukken, natuurlijk
Aaaarggghhh, wat jammer allemaal!eelke schreef:Alles mislukt. Bbq eten mislukt, niet te eten. Van de deceptie daarvan vergeten dat ik stoof had opgezet, voor morgen. Aangebrand. Kan ook weg. Zucht. Stomme dag.
En het bier wat inmiddels vergist is is mogelijk ook aan het mislukken.
Zucht.
Wat heb je ook al weer voor barbecue? Een keramische?
Ook, maar daar is nog nooit wat van mislukt.- pien - schreef:Aaaarggghhh, wat jammer allemaal!
Wat heb je ook al weer voor barbecue? Een keramische?
We hebben nu inmiddels ook een zelf inelkaar gelaste smoker. Zo een met een houtvuurkamer rechts, dan een kamer waar je je eten op een rooster legt en dan een schoorsteen links. Maar dat werkt dus allemaal nog niet zo.
O ja, een Oklahoma-smoker! Kun je een keer ergens een workshop volgen voor dat ding?eelke schreef:Ook, maar daar is nog nooit wat van mislukt.
We hebben nu inmiddels ook een zelf inelkaar gelaste smoker. Zo een met een houtvuurkamer rechts, dan een kamer waar je je eten op een rooster legt en dan een schoorsteen links. Maar dat werkt dus allemaal nog niet zo.
Voor vanavond moet ik nog beginnen, maar het wordt een salade van kippenlevertjes, gegrilde courgette, rucola en allerlei verschillende paddenstoelen.
Broccolisoep maar weer. Maar nu met broodjes eiersalade (die ik net heb staan maken).
Theoretisch kan dat, maar daar ben ik natuurlijk te trots voor- pien - schreef:O ja, een Oklahoma-smoker! Kun je een keer ergens een workshop volgen voor dat ding?
Pot met rijst.
Met erbij/eigenlijk als toetje een meloen die naar courgette smaakte
:ikkoopnooitmeermeloenenbijdeAH-smilie:
Met erbij/eigenlijk als toetje een meloen die naar courgette smaakte
:ikkoopnooitmeermeloenenbijdeAH-smilie:
- CindyMayella
- 5-sterren

Aardappels, snijbonen en winterwortel en.... victoriabaarsfilet.... maak dat voor het eerst, ben benieuwd hoe dat smaakt......
-
fransbulletje
In de slowcooker vandaag een lekker stoofpotje!
Sucadelapjes met grootmoeders stoofkruiden op een bedje van gesneden uien. Paar uurtjes later rode kool, abrikozen en stukjes pompoen toegevoegd en nog iets later een paar zoete aardappelen.
Heerlijk!
Sucadelapjes met grootmoeders stoofkruiden op een bedje van gesneden uien. Paar uurtjes later rode kool, abrikozen en stukjes pompoen toegevoegd en nog iets later een paar zoete aardappelen.
Heerlijk!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Kaasbroodje, kruimelvlaai en thee in de trein... #hetiszo’ndag
Troostvoer. Veel, vet en zout.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Ziet er goed uit!fransbulletje schreef:In de slowcooker vandaag een lekker stoofpotje!
Heerlijk!
IMG_20181031_140219.jpg
Hier vanavond een verspakket van de Lidl, de couscous. Burgertje (50 vlees/50 tofu) uit de vriezer bij. Als de bbq aanstaat bakken we altijd wat extra burgers voor in de vriezer. Ruikt het vlees ook nog lekker doorrookt.
Dat klinkt niet best?Kaela schreef:Troostvoer. Veel, vet en zout.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Kaela schreef:Troostvoer. Veel, vet en zout.
Voor jezelf? of had je het over mijn avondmaal?
Als het voor jezelf is: sterkte !