Kaela schreef:Superrrrr schattige foto's!
Als ik je een tipje mag geven (je zegt dat je aan het oefenen bent vandaar)? Leg ze als het kan iets verder van je achtergrond af. Als er meer afstand tussen de pups en de achtergrond zit, wordt de achtergrond onscherper en gaat de aandacht nog meer naar de pups.
Ik snap dat je baalt van de scherpte op de tweede foto, maar oh my wat is die extra schattig! Blijf maar vooral veel oefenen en met ons delen! Genieten wij mooi mee van deze twee prachtige dames!
Ik hou van tips haha
Nu is dit op de bank dus meer naar voren leggen gaat niet want dan liggen ze op de grond
Maar ik kan het wel op een andere plek gaan doen natuurlijk
Ik wil heel graag foto's zoals bijgevoegde foto, maar dan wel dat het hoofdje van het pupje helemaal scherp is (en niet op 1 punt, en dan ook nog eens een verkeerd punt haha).
Maar ik blijf oefenen, en voordat er 1 weg is is het me gelukt
Ach, ik moet gewoon op een fotocursus !
Ben al zolang aan het schieten maar te vaak op automatische of sportstand, en ja dan heb je af en toe een perfecte foto maar dat is dan geluk haha
Wil gewoon zelf mijn instellingen regelen en van die automatische stand af, maar gun mezelf gewoon te weinig tijd om er echt voor te gaan zitten en te oefenen