Dank!dinky89 schreef:Hier staat het recept: https://www.24kitchen.nl/recepten/zuurk ... t-rookspek
Hadden mijn moeder en zusje te eten en die bleven maar zeggen dat het zo lekker was.
Normaal zijn we met 2 personen ipv 4 en gaat de helft in de vriezer om later op te warmen (erg lekker omdat de smaken dan nog meer ingetrokken zijn)
Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- -Annemarie-
- 5-sterren

Vandaag spaghetti aglio e olio met kerstomaatjes en kvv crème brulee uit de Airfryer. Gisteren gebakken aardappels met Italiaanse broccoli en toe had ik amandel yoghurt van Alnatura die niet te pruimen is want die smaakt naar karton.
Daarentegen smaakt de kokosyoghurt héérlijk.
Gisteren heerlijke preiquiche met salade.
Vanavond saotosoep met alles d'r op en d'r aan.
Vanavond saotosoep met alles d'r op en d'r aan.
-
fransbulletje
Biologisch biefstukje met frites uit de oven en stoofpeertjes uit de slowcooker
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Kvv crème brulde? Krijg hele vreemde visioenenMowgli schreef:Vandaag spaghetti aglio e olio met kerstomaatjes en kvv crème brulee uit de Airfryer. Gisteren gebakken aardappels met Italiaanse broccoli en toe had ik amandel yoghurt van Alnatura die niet te pruimen is want die smaakt naar karton.Daarentegen smaakt de kokosyoghurt héérlijk.
Gisteren bladerdeeg quiche met champi, Chinese kool en feta en kerrie.
Ziet er allemaal erg lekker uit 
Ik ga zo meteen bruine bonensoep maken. De boel aan de kook brengen en lekker de komende uren in de hooimadam laten staan.
Ik ga zo meteen bruine bonensoep maken. De boel aan de kook brengen en lekker de komende uren in de hooimadam laten staan.
Om de Italiaanse trend van dit weekend door te zetten: risotto met pompoen, kastanjechampignons en roomkaas. Dessert nog onbekend.
Verrassingsmenu van de betere tijden. Hopelijk komen de sint Maarten kinderen wanneer wij al weg zijn 
Kvv pompoensoepje (kant en klare blokjes gekookt met een bouillonblokje, even mixen) en daarna broodjes hamburger 
- Angelique
- 5-sterren

Stoofpotje met romanesco en aardappeltjs uit de oven.
- Charlie Angel
- Moderator
Hier is deze week de zus van vriendlief met haar man te logeren. Zij wonen in Italië (haar man is italiaan). Dus lekker Hollands eten. [emoji23]
Gisteren zelfgemaakte nasi met saté en gebakken eitje erbij.
Vandaag geroerbakte broccoli met knoflook, een uitje, spekjes en wat parmezaanse kaas erover. Dit met schouderkarbonaadje en krieltjes. Toe stoofpeertjes.
Vandaag geroerbakte broccoli met knoflook, een uitje, spekjes en wat parmezaanse kaas erover. Dit met schouderkarbonaadje en krieltjes. Toe stoofpeertjes.
Pompoensoep en chips 
- -Annemarie-
- 5-sterren

Lekkere recepten komen er weer langs!
Vanavond roergebakken paksoi met garnalen van de vegetarische slager (mwah). Rijst bij. En natuurlijk lekkere verse boemboe anders smaakt het helemaal nergens naar.
Voor morgen heb ik een zuurkooltaartje gemaakt. (Eigenlijk twee, want te veel voor 2 personen natuurlijk.) Dus nog een voor in de vriezer.
Vanavond roergebakken paksoi met garnalen van de vegetarische slager (mwah). Rijst bij. En natuurlijk lekkere verse boemboe anders smaakt het helemaal nergens naar.
Voor morgen heb ik een zuurkooltaartje gemaakt. (Eigenlijk twee, want te veel voor 2 personen natuurlijk.) Dus nog een voor in de vriezer.
- Angelique
- 5-sterren

Charlie Angel schreef:Hier is deze week de zus van vriendlief met haar man te logeren. Zij wonen in Italië (haar man is italiaan). Dus lekker Hollands eten. [emoji23]
Ik had mooi zwagerman in de keuken gezet