Ja, dat geeft de burger moed. Over 20 jaar-Annemarie- schreef:![]()
Het wordt beter. (als ze het huis uit zijn)
Klaagtopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Klaagtopic
HahahaFenixjuh schreef:Dan heb ik een klaag over Kaela.... : waar zijn de foto's?
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Hier, al staan de foto's van gisteren er nog niet op: https://feylinboeke.blogspot.com
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik ben er zooooooo klaar mee. Mijn best gedaan om dingen voor iemand te (helpen) regelen, krijg ik eerst steeds geen reactie, dan een rare, gevraagd om even te bellen, wordt beloofd, niks gehoord en dan nu toch weer een botte mail.
Ben er zo klaar mee. Heb zojuist een mail gestuurd dat ik me terug trek het hele proces. Het is wel goed. Ik ga me richten op dingen die voor mij goed zijn.
Ben er zo klaar mee. Heb zojuist een mail gestuurd dat ik me terug trek het hele proces. Het is wel goed. Ik ga me richten op dingen die voor mij goed zijn.
Ja zo zijn helaas veel mensen , ik ook al zovaak me kop gestotenSiberienne schreef:Ik ben er zooooooo klaar mee. Mijn best gedaan om dingen voor iemand te (helpen) regelen, krijg ik eerst steeds geen reactie, dan een rare, gevraagd om even te bellen, wordt beloofd, niks gehoord en dan nu toch weer een botte mail.
Geef mij maar dieren die besodemieteren je niet !
Dacht ga vroeg op lekker wandelen giet het hier bah typische zondags weer 
Stom hèSiberienne schreef:Ik ben er zooooooo klaar mee. Mijn best gedaan om dingen voor iemand te (helpen) regelen, krijg ik eerst steeds geen reactie, dan een rare, gevraagd om even te bellen, wordt beloofd, niks gehoord en dan nu toch weer een botte mail.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
- pien - schreef:Stom hè![]()
![]()
![]()
Ja, en het meest stomme, het is denk ik vooral miscommunicatie. Maar goed, ik ben al zo vaak ingesprongen als tolk-vertaler, het is klaar...
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat een pech! Ik was wat later vandaag en liep juist droog in de herfstwind. Gistermiddag wel in de regen. Het is wel mooi buiten he?kiara schreef:Dacht ga vroeg op lekker wandelen giet het hier bah typische zondags weer
Er zijn Litouwen aan het klussen in het (verkochte) huis van de buren. Dus ik vrees dat mijn vermoeden dat het verhuurd gaat worden aan arbeiders inderdaad klopt. Shit.
Eens kijken of mijn meneer het zo ziet zitten om er eens aan te bellen...
Als het voor jou klaar is, dan is dat gewoon zo.Siberienne schreef:Ja, en het meest stomme, het is denk ik vooral miscommunicatie. Maar goed, ik ben al zo vaak ingesprongen als tolk-vertaler, het is klaar...
Jij zorgt goed voor jezelf
Hier regent het ookkiara schreef:Dacht ga vroeg op lekker wandelen giet het hier bah typische zondags weer
Nu een klaag: ik wilde vandaag voor het eerst sinds de hittegolf weer brood gaan bakken. Ik had vannacht de zaden en pitten al ingeweekt. Nou, die staan weer in de koelkast, want ál mijn meel, zelfs de nieuwe, dichte pakken, zijn aangetast door voorraadmotten. Ik kan niet even snel naar de winkel om nieuwe meel te kopen, want — tweede klaag — op zondag zijn de winkels gesloten in Berlijn.
Zelfs twee glazen afgesloten (!) voorraadpotten potten met zaden zijn aangetast.
Herfst en de winter met sneeuw is het hier prachtig maar nieuwe poging nuSiberienne schreef:Wat een pech! Ik was wat later vandaag en liep juist droog in de herfstwind. Gistermiddag wel in de regen. Het is wel mooi buiten he?
- Angelique
- 5-sterren

Oww dat is echt balen, in meerdere opzichteneelke schreef:Er zijn Litouwen aan het klussen in het (verkochte) huis van de buren. Dus ik vrees dat mijn vermoeden dat het verhuurd gaat worden aan arbeiders inderdaad klopt. Shit.
Nja, meneer wilde niet, dus zelf gegaan. De man die open deed was niet de nieuwe buurman, hij wist niet wie er dan wel ging wonen, hij moest alleen laminaat leggen. Dat hij niet weet voor wie hij dat laminaat legt, zegt wel genoeg denk ik...Angelique schreef:
Oww dat is echt balen, in meerdere opzichten
- Angelique
- 5-sterren

Het is iig niet echt hoopvoleelke schreef:Nja, meneer wilde niet, dus zelf gegaan. De man die open deed was niet de nieuwe buurman, hij wist niet wie er dan wel ging wonen, hij moest alleen laminaat leggen. Dat hij niet weet voor wie hij dat laminaat legt, zegt wel genoeg denk ik...