gelukkig is de winkel morgen ook open. Dan is het vast warmer weer.
Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
Ik vind het te koud om boodschappen te doen
Ot en Sien vinden het trouwens ook te koud om een rondje tuin te doen. 's Ochtends moet ik ze een zetje geven op de drempel. En dan zijn ze binnen een paar minuten weer terug: "Meeeeeh! Meeeeeeeeeeeeh!"
Ze vinden het duidelijk hondenweer en geen poezenweer. Toen ik de optie wintervacht voorstelde keken ze me raar aan.
Ze vinden het duidelijk hondenweer en geen poezenweer. Toen ik de optie wintervacht voorstelde keken ze me raar aan.
- Pauline
- 5-sterren

Ja zeker!!! En nu is het op de fiets eigenlijk te koud, dus doe ik er een extra softshell onder.Eef+doggies schreef:Kun je eindelijk je mooie nieuwe vest aan!
- Angelique
- 5-sterren

koekje schreef:Ot en Sien vinden het trouwens ook te koud om een rondje tuin te doen. 's Ochtends moet ik ze een zetje geven op de drempel. En dan zijn ze binnen een paar minuten weer terug: "Meeeeeh! Meeeeeeeeeeeeh!"
Gelijk hebben ze
Deze is helemaal klaar voor de winter
Ja dat is een winter-pur.
Touwtje eraan en kan zo dienst doen als een soort omgekeerde mezenbol.
- pearlsofpassion
- Moderator
Hier ook zo eentje.koekje schreef:Ot en Sien vinden het trouwens ook te koud om een rondje tuin te doen. 's Ochtends moet ik ze een zetje geven op de drempel. En dan zijn ze binnen een paar minuten weer terug: "Meeeeeh! Meeeeeeeeeeeeh!"
De andere wil het liefst de hele dag over en weer lopen tussen binnen en buiten. Maar dat vind ik niet goed, dus moet ie kiezen. Vandaag was het toch maar binnen, ookal kweekt die al een tijdje wintervacht.
-
src_esther
- 5-sterren

Hier wordt ook afgeteld, verder stel ik de winter en het bijbehorende weer en de temperatuur zeer op prijs.Cathelijn schreef:Ik zie al dat ik niet de enige ben die de weken (dagen) aftelt naar de kortste dag en het gevoel daarna dat we het ergste qua donkerte gehad hebben en weer richting de lente gaan![]()
Hier vind mevrouw de labrador dat ze gewoon nog rustig dagelijks in zee kan zwemmen. Geen probleem en kou bestaat niet bij haar. Bij mij wel, ik was vanmorgen slecht gekleed, geen muts, geen handschoenen. Half bevroren weer naar huis en ook een nadeel van dit weer.. Kloven.
In mijn duim, altijd als het koud word.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Pauline schreef:Geeft het een beetje extra troost als ik zeg dat dit zo echt wel mijn seizoen is?? En dan het liefst met veel sneeuw, ijs en kou?
Vandaag was heerlijk! Zolang het zonnig is vind ik zelfs de korte dagen prima.
Vandaag vind ik het echt vies heel vies koud
Dat is weer even wennen
Denk dat we er zo ook nog eens nattigheid bij gaan krijgen.
En gisteren was het ondanks dezelfde lage temperatuur wel lekker
Denk dat we er zo ook nog eens nattigheid bij gaan krijgen.
En gisteren was het ondanks dezelfde lage temperatuur wel lekker
Nou, het zonnetje wel of niet maakt veel verschil inderdaad.
Ja inderdaad,
En nog een heel flinke koude wind
Ik heb geloof ik meteen een * kruipopbankmetdekentjeenhetethee* dagje
En nog een heel flinke koude wind
Ik heb geloof ik meteen een * kruipopbankmetdekentjeenhetethee* dagje
Ik sla zo de lunchwandeling met de collega's over. Het is de eerste dag dat ik het echt koud heb... donker, harde wind en koud. Bah!
4 honden uitgelaten, boodschappen gedaan.. ondertussen bevroren. Grijs, koud, veel wind en nat buiten.. niks an.