Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Geluksmomentje van de dag
De zoveelste reorganisatie overleefd... Ik mag voorlopig blijven. 
- Angelique
- 5-sterren

Ronald schreef:De zoveelste reorganisatie overleefd... Ik mag voorlopig blijven.
- Charlie Angel
- Moderator
Dat is mooi Ronald, gefeliciteerd! [emoji8]Ronald schreef:De zoveelste reorganisatie overleefd... Ik mag voorlopig blijven.
Oh fijn voor je!!!Ronald schreef:De zoveelste reorganisatie overleefd... Ik mag voorlopig blijven.
Je rittetik zou van minder te lijden hebben, fijn dat je mag blijven!Ronald schreef:De zoveelste reorganisatie overleefd... Ik mag voorlopig blijven.
Dat gaat gelukkig steeds beter!Kaela schreef:Je rittetik zou van minder te lijden hebben, fijn dat je mag blijven!
Ben nu gestopt met de medicatie voor de stent. Geen last meer van duizelingen of benauwdheidsaanvallen.
En toen ik dat bij de cardioloog meldde, was het antwoord: "Ja... dat horen we meer, maar het staat niet op de lijst met mogelijke bijwerkingen.".
Misschien toch maar een beetje meer onderzoek naar bijwerkingen doen?
En om even bij het topic te blijven: vanmorgen ben ik weer bij mijn tandenfee geweest. Volgende week nieuwe klappers!
Ik mag maandag aan een opleiding voor een nieuwe afdeling beginnen. Na veel minder leuke ontwikkelingen op het werk eindelijk weer eens iets waar ik heel erg blij van wordt! Ging wel razendsnel, vanmorgen wist ik nog van niets en morgen is opeens mijn laatste dag bij de afdeling waar ik dik 6 jaar gezeten heb 
- Pauline
- 5-sterren

De reisbescheiden voor ons tripje naar Londen binnen. Nog 2 weken: bra's in Londen here we come!!!

-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Dan gaan we bijna tegelijkPauline schreef:De reisbescheiden voor ons tripje naar Londen binnen. Nog 2 weken: bra's in Londen here we come!!!![]()
![]()
Ik vertrek volgende week vrijdag, met mijn moeder naar mijn neef
Ik zal de mensen in Londen wel even waarschuwen voordat je komtPauline schreef:De reisbescheiden voor ons tripje naar Londen binnen. Nog 2 weken: bra's in Londen here we come!!!![]()
![]()
Nieuw bed gekocht! Een veel te grote voor ons slaapkamertje, maar wat zal dat lekker slapen!!!
- Charlie Angel
- Moderator
Veel plezier ervan en vooral welterusten! [emoji8]Kaela schreef:Nieuw bed gekocht! Een veel te grote voor ons slaapkamertje, maar wat zal dat lekker slapen!!!
Welterusten!
Dank je! Hoop dat het wel een beetje gaat helpen om beter te slapen. Dat zou echt heel erg fijn zijn!Charlie Angel schreef:Veel plezier ervan en vooral welterusten! [emoji8]
Eerst 4 kinderen (eigen tweeling en eigen kleuter, kleuternichtje er ook bij) geentertaind. Daarna alle4 in de bakfiets gezet en naar stad gegaan. En aangezien tweeling te zwaar is geworden om (dubbel) te dragen, ook tweelingbuggy dwars op de bagagedrager mee.
Ik kon alleen op slakkentempo in een kleine versnelling fietsen, maar het is me allemaal wel gelukt
Ik kon alleen op slakkentempo in een kleine versnelling fietsen, maar het is me allemaal wel gelukt