Siemensbaileys schreef:Welk merk wasmachine heb je?
Klaagtopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Klaagtopic
- CindyMayella
- 5-sterren

Net een hele zak Buggles op..... niet omdat het mag , maar omdat het KAN... nog net niet zover om ook een tube smeerkaas te gaan halen om de buggles te vullen...... zo lekker... en.... totaal geen spijt

- Angelique
- 5-sterren

Dan hoort die eigenlijk in het geluksmomentjestopicCindyMayella schreef:Net een hele zak Buggles op..... niet omdat het mag , maar omdat het KAN... nog net niet zover om ook een tube smeerkaas te gaan halen om de buggles te vullen...... zo lekker... en.... totaal geen spijt![]()
- CindyMayella
- 5-sterren

Oh ja +

Ok, daar kan ik je niet mee helpen.Kaio schreef:Siemens
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Mijn eigen fysio is ziek. En nu kwam ik bij zijn vervanger. En nu doet mijn schouder meer pijn ipv minder. Ik wil mijn eigen fysio terug
((((gelukkig is het maar een buikgriepje dus hopelijk over twee weken weer gewoon eigen fysio))))
((((gelukkig is het maar een buikgriepje dus hopelijk over twee weken weer gewoon eigen fysio))))
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Dat is balenSiberienne schreef:Mijn eigen fysio is ziek. En nu kwam ik bij zijn vervanger. En nu doet mijn schouder meer pijn ipv minder. Ik wil mijn eigen fysio terug![]()
Ik heb het getroffen met mijn fysio. Ze doet wel wat harder dan waar ik vertrouwen in heb
Ik heb een zwangerschapskussen besteld
chips, pomp kapot...
moet nog besteld worden, dinsdag wordt ie gerepareerd....eh help ik moet wassen......

moet nog besteld worden, dinsdag wordt ie gerepareerd....eh help ik moet wassen......
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Hoe hoog zit je afvoer? Ik had ook problemen met mijn pomp en toen bleek dat de afvoer te hoog zat voor wat er in de gebruiksaanwijzing stond. Met de nieuwe pomp de machine gelijk op een wasmachineverhoger (ja die dingen bestaan) gezet en tot nu toe doet hij het prima! .... ik durf nu alleen niet te wassen nu ik dit heb gezegdKaio schreef:chips, pomp kapot...
moet nog besteld worden, dinsdag wordt ie gerepareerd....eh help ik moet wassen......![]()
toevallig nog een foto van: te hoog?MarijeEnBoomer schreef:Hoe hoog zit je afvoer? Ik had ook problemen met mijn pomp en toen bleek dat de afvoer te hoog zat voor wat er in de gebruiksaanwijzing stond. Met de nieuwe pomp de machine gelijk op een wasmachineverhoger (ja die dingen bestaan) gezet en tot nu toe doet hij het prima! .... ik durf nu alleen niet te wassen nu ik dit heb gezegd
Die foto is van toen onze kelder via het riool een half jaar geleden terugkwam. Ik bedenk me dat toen die wasmachine aanstond...wel als de sodemieter uitgezet
- Angelique
- 5-sterren

Black friday...hét jaarlijkse bewijs dat ze daar aan de overkant echt niet sporen
En iemand heeft ergens ooit bedacht dat dit ook leuk is voor de Nederlanders.
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

In de gebruiksaanwijzing staat hoe veel afstand wr tot de afvoer mag zijn. Tenminste bij mij stond dat erin ( ik geloofde de monteur natuurlijk niet #eigenwijs)Kaio schreef:toevallig nog een foto van:
20180522_152113.jpg
te hoog?
Die foto is van toen onze kelder via het riool een half jaar geleden terugkwam. Ik bedenk me dat toen die wasmachine aanstond...wel als de sodemieter uitgezet
Ja lachuh, ik zie net een pot probiotica met 20% korting. En dan is ie nog steeds duurder als exact dezelfde pot zonder korting bij Medpets. Ze hebben 'm gewoon eerst ruim 20% duurder gemaaktAngelique schreef:Black friday...hét jaarlijkse bewijs dat ze daar aan de overkant echt niet sporen![]()
- Angelique
- 5-sterren

Lizzy schreef:Ja lachuh, ik zie net een pot probiotica met 20% korting. En dan is ie nog steeds duurder als exact dezelfde pot zonder korting bij Medpets. Ze hebben 'm gewoon eerst ruim 20% duurder gemaakt
Nou dat dus, en zo gaat het bij velen. Nou, rennen jongens
Mij hoor je niet zeggen dat ik vies ben van korting hoor. Maar niet zulke nepkorting. Opzouten inderdaad, met deze nep toestanden.Angelique schreef:Nou dat dus, en zo gaat het bij velen. Nou, rennen jongensGewoon opzouten met dat neppe amerikaanse geneuzel.