Kijken jullie niet naar "heel Holland bakt"?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Kijken jullie niet naar "heel Holland bakt"?
Vond die elfjestaart er wel indrukwekkend uitzien
Gelukkig toch nog wat bakken :-)
Vind die roodharige jongen nu al aandoenlijk
Ik vond het leuk! Leuke ploeg mensen waar ze mee gaan starten! Er zaten mooie taarten bij zeg.... poeh!
Aaah jaaa... ik ook! Wat een schatje en hij kan best ver komen als ik het zo inschat.dinky89 schreef:Gelukkig toch nog wat bakken :-)
Ja, leuke jongen is dat zeg! Prachtig om te zien en humor en rood haar, leuke combi
. Oh, en dan vergeet ik helemaal dat ie nog kan bakken ook 
- jannie.van-mastrigt
- 1-ster

Ja, heerlijk programma met leuke kandidaten. Alles ging ook lekker vlot. Ik vind die 2 oudere dames ook erg leuk: die kunstenares en diegene met die Oostenrijkse moeder!!
Ja, die twee zijn inderdaad ook echt heel leuk! Leuke dames!jannie.van-mastrigt schreef:Ja, heerlijk programma met leuke kandidaten. Alles ging ook lekker vlot. Ik vind die 2 oudere dames ook erg leuk: die kunstenares en diegene met die Oostenrijkse moeder!!
Wat vinden we van de afvaller?
Ik heb het begin van de uitzending gemist maar van wat ik heb gezien was het een terechte afvaller.
Ik heb het begin van de uitzending gemist maar van wat ik heb gezien was het een terechte afvaller.
- Angelique
- 5-sterren

Denk ook wel dat het terecht was. Viel wel op dat er niet veel echt slecht spul gemaakt werd (buiten de appelbollen omdinky89 schreef:Wat vinden we van de afvaller?
Ik vond de afvaller ook wel terecht. En verder zijn dit wel goeie bakkers zeg! OK OK, behalve inderdaad de appelbollen
. Wist niet dat dat zo moeilijk was 
- Angelique
- 5-sterren

Ik zei hier meteen...oh die vieze kleffe half gare rotballen. Heb nog nooit een eetbare gehad, dus deze uitkomst verbaasde me niksLizzy schreef:Ik vond de afvaller ook wel terecht. En verder zijn dit wel goeie bakkers zeg! OK OK, behalve inderdaad de appelbollen. Wist niet dat dat zo moeilijk was
Ik heb nog nooit zo'n appelbol gehad. Mijn oma maakte altijd appeltaart 
- Angelique
- 5-sterren

dinky89 schreef:Ik heb nog nooit zo'n appelbol gehad. Mijn oma maakte altijd appeltaart
Wees blij, houden zo
Ik heb in Brabant appelbollen gegeten die echt overheerlijk waren! Heerlijk met spijs erin, het water loopt me zo uit de bek
. Ik vond die bol van Robert er ook wel goed uit zien?!