Ik heb de hele dag gekakel en gejengel aan mijn hoofd en tijdens het eten wil ik dat iedereen eten in zijn mond schuift en mij dat ook in alle rust laat doen.
Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ja, dat is tot daar aan toe. Maar hij mauwt de hele tijd aan tafel
Ik heb de hele dag gekakel en gejengel aan mijn hoofd en tijdens het eten wil ik dat iedereen eten in zijn mond schuift en mij dat ook in alle rust laat doen.
-
src_esther
- 5-sterren

Misschien gewoon zeggen? En dan verder niet luisteren en niet reageren? Ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan.koekje schreef:Ja, dat is tot daar aan toe. Maar hij mauwt de hele tijd aan tafel![]()
Dat is ook weer zo ongastvrij. En niet aardig. Het is ook niet dat mensen helemaal niets mogen zeggen. Maar dat overloze gemauw over dingen die me toch niets interesseren...
-
src_esther
- 5-sterren

Ik bedoelde dus alleen het momentje van de dag aan tafel... Of is het enkel een eetgast?koekje schreef:Dat is ook weer zo ongastvrij. En niet aardig. Het is ook niet dat mensen helemaal niets mogen zeggen. Maar dat overloze gemauw over dingen die me toch niets interesseren...
Ik zal hem de rest van de dag niet heel veel zien nee.
-
src_esther
- 5-sterren

Oja, dan is negeren niet zo'n strak plan. Succes dan de komende dagen.koekje schreef:Ik zal hem de rest van de dag niet heel veel zien nee.
Lekker dankoekje schreef:Ja, dat is tot daar aan toe. Maar hij mauwt de hele tijd aan tafel![]()
Wij eten vanavond spinazie. Met aardappeltjes. Ik denk dat ik voor Leo wat dooie kabeljauw erbij doe (met wat mosterdsaus) en voor mezelf falafel.
Nou, ik had heel gezond een bakje pretzels, wat mini frikandellen en koekjes als diner.
Ben er weer.
Ben er weer.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
‘Ultieme winter couscous’ en nu had ik eindelijk eens alle kruiden in huis, was geslaagd
Gisteren wortelstamp en de vega rookworst vd Unox maar ik vond ‘m goor
Gisteren wortelstamp en de vega rookworst vd Unox maar ik vond ‘m goor
Gister boerenkool, met kikkererwten, citroen en pasta.
Vanavond pasta met zelfgemaakte winterposteleinpesto. En nog een groente erbij.
Toch fijn dat je je culinaire hoogstandjes weer met ons deelt!-Saskia- schreef:Nou, ik had heel gezond een bakje pretzels, wat mini frikandellen en koekjes als diner.![]()
Ben er weer.
Hier vanavond boerenkoolstamppot met spekjes en rookworst. Het is er weer voor!
- pien - schreef:Gister boerenkool, met kikkererwten, citroen en pasta.
Vertel : boerenkool met citroen... klinkt goed, heb je een recept?
Gister : spruiten met kip
Vandaag : zuurkool of spruiten met makreel ( of chips
Ben je nou nog niet door die spruiten heenToo schreef:Vertel : boerenkool met citroen... klinkt goed, heb je een recept?
Gister : spruiten met kip
Vandaag : zuurkool of spruiten met makreel ( of chips)
https://www.dehippevegetarier.nl/vegeta ... -palmkool/
Werkt ook met boerenkool
Nog een tip om boerenkool handig van de steel te krijgen: bossenboerenkool wassen, invriezen, als je wil gaan eten uit de vriezer halen, op de zak stampen met het heft van een mes of een deegroller of je vuisten
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Vanmorgen kruidige appeltaart gebakken, lunch omelet met gecaramelliseerde ui en parmesan, lauwwarme salade met champi en tomaat uit de oven.
Vanavond vis lasagne met prei etc.
((((Koken is leuker dan al die andere (administratie) klusjes en strijken enzo....))))
Vanavond vis lasagne met prei etc.
((((Koken is leuker dan al die andere (administratie) klusjes en strijken enzo....))))