Led /lichtgevende halsband

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Led /lichtgevende halsband

Tanna
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tanna »

Mijn hondjes hebben deze aan hun tuigjes :

https://www.petsonline.nl/nl/ultra-led- ... -roze.html
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Bericht door Eef+Stippels »

Doranto schreef:Best wel lang! Ik schat dat dat zomaar een uur of 50 zou kunnen zijn.
Oh wauw :D

@Essie: ik moet die van Karlie elke dag opladen en dat vind ik iets te vaak. Maar wel een goed idee om ze op het aanrecht te leggen, daar liggen die van mij nu ook :biggrin2:

We hebben ook fietslampjes gehad, maar die gingen na 1x schudden uit en nooit meer aan..
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Doranto schreef:Wij hebben altijd deze. Voor de borders paste het goed en voor de Honyx en Phemke maak ik er 2 aan elkaar vast. Ze zijn niet oplaadbaar, maar kunnen volgens mij wel tegen water. Gehaald bij de Action voor 1 euro.
9200000035833608.jpg
Deze heb ik ook. Moyra heeft een hele dikke kraag van haar, en dit is het enige wat er niet helemaal in verdwijnt.
src_esther
5-sterren
5-sterren

Bericht door src_esther »

-Annemarie- schreef:Deze heb ik ook. Moyra heeft een hele dikke kraag van haar, en dit is het enige wat er niet helemaal in verdwijnt.
Speciaal daarvoor heeft Leuchtie deze dingen beschikbaar: https://www.shop.leuchtie.com/ersatztei ... tueck.html
Geen ervaring mee, ondanks de kraag die Ko heeft, is hij goed te zien en hoor ik van mensen dat ze de lichtjes, of het schijnsel daarvan, altijd goed zien.
Rik01
4-sterren
4-sterren

Bericht door Rik01 »

src_esther schreef: Speciaal daarvoor heeft Leuchtie deze dingen beschikbaar: https://www.shop.leuchtie.com/ersatztei ... tueck.html
Hahaha, waar zijn die twee schroeven voor? Om die lichtjes in de hals te schroeven [emoji1787]
src_esther
5-sterren
5-sterren

Rik01 schreef:Hahaha, waar zijn die twee schroeven voor? Om die lichtjes in de hals te schroeven [emoji1787]
;D Ze vielen mij ook op, ik heb geen flauw idee, maar als je ze in handen hebt lijkt het mij wel voor zich te spreken.
miik
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door miik »

Rik01 schreef:Hahaha, waar zijn die twee schroeven voor? Om die lichtjes in de hals te schroeven [emoji1787]
Ik denk..... dat je dat witte ding over de halsband schuift en dan schroefje erin, aandraaien, zodat de 2 helften naar elkaar toe komen en hij dus vast op zn plek komt te zitten op de halsband... anders zouden ze allebei naar onder schuiven als de hond gaat rennen....
src_esther
5-sterren
5-sterren

miik schreef:Ik denk..... dat je dat witte ding over de halsband schuift en dan schroefje erin, aandraaien, zodat de 2 helften naar elkaar toe komen en hij dus vast op zn plek komt te zitten op de halsband... anders zouden ze allebei naar onder schuiven als de hond gaat rennen....
Ik denk het ook, maar schroeffies zien er een beetje lang uit.
Oh, volgens mij heeft Leuchtie momenteel een kortingsactie als je er meerdere besteld... Euh, de licht-banden dus... Niet die opzet-dingen.
En ze hebben specials voor bevestiging aan halsband of tuig.

Plaats reactie