Ohhhww, je hep um!!!!!!! Heerlijk toch?!eelke schreef:Ik heb een heel behoorlijk haarvrij kleed op de bank liggen nu! En mijn vesten ook haarvrij in de kast, jeej!!
Het nut van een wasdroger
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het nut van een wasdroger
nu nog haarvrij eten 
Wat is er mis met haar op de tanden?Kaio schreef:nu nog haarvrij eten
-
src_esther
- 5-sterren

Ik vind nu ookal haren op mijn beeldscherm, maar laptop in de droger is misschien toch niet zo'n strak plan...
Neem een Fauve. Dan heb je van van vanalles last maar in elk geval niet van haar. 
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
pike schreef:Neem een Fauve. Dan heb je van van vanalles last maar in elk geval niet van haar.
Er zijn momenten dat dit heel aantrekkelijk klinkt. Zoals nu met twee verharende hussen in huis....
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Toen we onze vorige auto hadden, showden we die vol trots aan vrienden. Die wilden onder de motorkap kijken en ik zweer het je, we hadden het ding pas een paar dagen maar er zaten hondenharen onder....
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

pike schreef:Neem een Fauve. Dan heb je van van vanalles last maar in elk geval niet van haar.
Ohw errugToen we onze vorige auto hadden, showden we die vol trots aan vrienden. Die wilden onder de motorkap kijken en ik zweer het je, we hadden het ding pas een paar dagen maar er zaten hondenharen onder....
Toen we onze bestelauto kochten, hadden we de illusie/hoop dat het voorin dan wel haarvrij zou blijven
Nou, volgens mij staat in de handleiding niet dat er geen laptops in kunnen hoorsrc_esther schreef:Ik vind nu ookal haren op mijn beeldscherm, maar laptop in de droger is misschien toch niet zo'n strak plan...
En dan Joep weg doen? Naaahhhh nee hoor!pike schreef:Neem een Fauve. Dan heb je van van vanalles last maar in elk geval niet van haar.