Bedoel dus 2017 (moet er nog aan wennen dat het alweer 2019 isDoranto schreef:Volgens mij heb ik er dat vorig jaar niet voor betaald hoor. Maar goedkoop zijn ze niet nee. Ik vind het ze wel waard. Er zit nog nauwelijks slijt aan en ik heb ze eigenlijk alleen in bed niet aan![]()
Barefoot schoenen
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Barefoot schoenen
Ik las even te snel en dacht: Alleen in bed aan? Nee dan slijten ze nietDoranto schreef:Volgens mij heb ik er dat vorig jaar niet voor betaald hoor. Maar goedkoop zijn ze niet nee. Ik vind het ze wel waard. Er zit nog nauwelijks slijt aan en ik heb ze eigenlijk alleen in bed niet aan![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

pike schreef:Ik las even te snel en dacht: Alleen in bed aan? Nee dan slijten ze niet![]()
![]()
pike schreef:Ik las even te snel en dacht: Alleen in bed aan? Nee dan slijten ze niet![]()
![]()
Zojuist na thuiskomst
na het afspoelen
en mijn droge! sokken
Als ik mijn vivo's aan heb, de hi top, dan krijg ik zulke koude voeten...echt niet grappig
Zelfs gewoon in huis heb ik ze nu niet voor de lol aan 
Is dat ondanks dat je je onderbenen goed inpakt / warm houdt?zurca schreef:Als ik mijn vivo's aan heb, de hi top, dan krijg ik zulke koude voeten...echt niet grappigZelfs gewoon in huis heb ik ze nu niet voor de lol aan
Ja ik heb beenwarmers aan....en die hebben in de vivo's geen nut want koude voeten staat voor mij gelijk aan koude scheenbenen/enkels.Doranto schreef:Is dat ondanks dat je je onderbenen goed inpakt / warm houdt?
- pearlsofpassion
- Moderator
Echt?zurca schreef:Als ik mijn vivo's aan heb, de hi top, dan krijg ik zulke koude voeten...echt niet grappigZelfs gewoon in huis heb ik ze nu niet voor de lol aan
Ik totaal niet. Zelfs niet bij stilstaan of bij vriesweer. Ik vind ze juist heerlijk warm.
En ik draag dunne sokjes.
Zijn je schoenen ruim genoeg? Want te dikke sokken kunnen zorgen dat je schoenen klemmen en net dat geeft erg koude voeten.
Ze zitten best ruim en ik strik de veters niet waardoor ze nog losser zitten.pearlsofpassion schreef:Echt?![]()
Ik totaal niet. Zelfs niet bij stilstaan of bij vriesweer. Ik vind ze juist heerlijk warm.
En ik draag dunne sokjes.
Zijn je schoenen ruim genoeg? Want te dikke sokken kunnen zorgen dat je schoenen klemmen en net dat geeft erg koude voeten.
Ik heb in mijn meindels, die veel "strakker" om mijn voeten zitten wamere voeten dan in de vivo's. (en dan nog geen echt warme voeten maar dat heb ik bijna nooit. Maar in de meindels zijn mijn voeten "lauw" en mijn enkels en scheenbenen gewoon warm)
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Wauw, sjeik hoor!Doranto schreef:Zojuist na thuiskomst na het afspoelen en mijn droge! sokken![]()
Ik ben even van de barefoot afgestapt. In het dagelijks leven nog wel, maar als ik met de honden loop, draag ik dunlops.
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
- -Annemarie-
- 5-sterren

Stoer!Doranto schreef:Zojuist na thuiskomst
20190118_105140.jpg
na het afspoelen
20190118_105501.jpg
en mijn droge! sokken![]()
20190118_105549.jpg
Ik loop alleen binnen en 'netjes' barefoot nu. Heb geen goede barefoot winter wandelschoenen maar dat hoeft ook niet. Draag eerst mijn redelijk nieuwe laarzen en bergschoenen tot ze versleten zijn. Gelukkig gaat dat prima, ze zijn breed genoeg om geen last te hebben.
En ik zou denk ik ook wel snel koude voeten hebben.
Kijk dan! En dit is het tweede jaar he? Zie je wel, het lag aan mijDoranto schreef:Zojuist na thuiskomst
20190118_105140.jpg
na het afspoelen
20190118_105501.jpg
20190118_105549.jpg
-
fransbulletje
Heb er geen last van en draag er alleen een dunne bamboosok in.zurca schreef:Als ik mijn vivo's aan heb, de hi top, dan krijg ik zulke koude voeten...echt niet grappigZelfs gewoon in huis heb ik ze nu niet voor de lol aan
De Joe Nimbles zijn wel warmer.
Die van mij zien er zo uit als bovenste plaatjeDoranto schreef:Zojuist na thuiskomst
20190118_105140.jpg
na het afspoelen
20190118_105501.jpg
20190118_105549.jpg
Loop er nu ook mee, en mijn sokken zien er ook uit als de jouwe, droog