Was -8 Vanochtend. Dat was wel een beetje koud maar toch lekker.
Goh wel dat mijn 2 speuravonden niet doorgaan deze week. Maar de beren vinden het heerlijk! Een hoop gerol tijdens de wandelingen
Liggen ook lekker veel buiten.
En oh ze nemen geen modder mee naar binnen nu
sam28 schreef:Ik vind het heerlijk weer!! Koud, zon en in de vooruitzichten sneeuw! Dit mag van mij het hele jaar rond!
De luchtvochtigheid is hier vaak minder dan 30. Ik had een droge huid en jeuk en de dieren en ik kregen continu schokken.
Ik heb een luchtbevochtiger gekocht en dat werkt als een trein, ik moet m alleen elke dag bijvullen.
Hoe groot is die van jou en maakt zo een ding herrie/ geluid.
Hier nu 23 %
En dat wil naar Zweden verhuizen. Hier was het gisteren -25, wel met zonnetje. Maar ja, dat zonnetje heeft natuurlijk niet de kracht om van -25 +25 te maken...
Ik had die van Medisina maar die bromde als een idioot uiteindelijk. Ik heb nu een Trebs. Ideaal.
Hij verwarmd de lucht ook waardoor de bevochtiging beter gaat. Zelfs in het uiterste hoekje van mijn huis komt het vocht.
Anne in Zweden schreef:En dat wil naar Zweden verhuizen. Hier was het gisteren -25, wel met zonnetje. Maar ja, dat zonnetje heeft natuurlijk niet de kracht om van -25 +25 te maken...
Anne in Zweden schreef:En dat wil naar Zweden verhuizen. Hier was het gisteren -25, wel met zonnetje. Maar ja, dat zonnetje heeft natuurlijk niet de kracht om van -25 +25 te maken...
Daarom is het er natuurlijk ook zo lekker rustig wonen