Geen update Stips- bizarre wending, zie blz 3
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Joyce1985
- 5-sterren

Re: Een pupje met stippeltjes......
Wat een vrolijk wijffie!

- -Annemarie-
- 5-sterren

Veel plezier samen! 
Hier kan ik zo van genieten.... even snel een hapje eten op t krukje in de keuken. Niks niet ravotten of spelen, maar relaxd bij me liggen, Doortje tegen me aan, Stips tegen Mn benen 
Veel zand en keihard crossen .... heerlijk gewandeld in de Soesterduinen. Voordeel van slecht weer is dat het heerlijk rustig is ! Voor degene die denkt dat haar oren netjes staan, dat was een moment opname 
Re: Een pupje met zand- wandelen in de soesterduinen
Wat een plezier! 
- Border Bandit
- 5-sterren

Oh, wat heerlijk om naar die foto's te kijken.
(ik word een beetje verlieft.....)
(ik word een beetje verlieft.....)
Wat een leuke fotocollage.
Ze hebben het goed naar hun zin gehad
Even een vraagje, kan het zand geen kwaad voor een jonge hond? Ik vraag dat omdat wij met Pippa bewust nog niet naar het Kootwijkerzand geweest zijn ivm haar leeftijd, ze is nu 6.5 maanden oud. Ik heb in mijn hoofd dat zand nog niet goed is maar misschien zit ik daar helemaal naast en kunnen we gewoon lekker een wandeltje op het zand gaan maken
Ze hebben het goed naar hun zin gehad
Even een vraagje, kan het zand geen kwaad voor een jonge hond? Ik vraag dat omdat wij met Pippa bewust nog niet naar het Kootwijkerzand geweest zijn ivm haar leeftijd, ze is nu 6.5 maanden oud. Ik heb in mijn hoofd dat zand nog niet goed is maar misschien zit ik daar helemaal naast en kunnen we gewoon lekker een wandeltje op het zand gaan maken
- Angelique
- 5-sterren

^^ Ik had er allang gelopen. Nee, geen uren en ook niet dagelijks een uur op deze leeftijd. Overigens is dat zand prima te lopen als het niet kneiterdroog is. Daar vliegt jouw Russeltje zo overheen. Niet te bang zijn.
Zurca, ik denk dat je per pupje moet kijken. Stips is erg voorzichtig op zichzelf, zodra ze moe wordt gaat ze snuffelen, konijnen keutels eten of komt ze bij me zitten. Ik durf haar dus gerust mee te nemen. Mn jonge windhond blijft door rennen, zeker als er andere honden ook rennen (net als Doortje vroeger). Die lopen zichzelf echt stuk. Dus die pak ik regelmatig even vast aan de riem, om bij te tanken/kalmeren. En met Stips, vorige maand had ze een groeispurt waardoor ze nogal onstabiel was. Dan ben ik wat voorzichtiger (en doe ik wat meer balans oefeningetjes). En idd is zacht zand veel zwaarder....
Bedankt voor jullie reacties.
We zullen binnenkort gewoon eens lekker naar het zand gaan! Lopen we stukje zand en verder door het bos
We zullen binnenkort gewoon eens lekker naar het zand gaan! Lopen we stukje zand en verder door het bos
Lekker guitig koppie heeft je Stips 
Ik ben ook wel benieuwd naar je windhond, komt zij ook weer uit Spanje?
Ik ben ook wel benieuwd naar je windhond, komt zij ook weer uit Spanje?
Mooi meisje..Leuke foto's..
Wat een heerlijke pret foto's. Genieten!
Ja, echt leuke foto's 
Stips is echt wel heul leuk hee!
Stips is echt wel heul leuk hee!
Wat een heerlijke foto's zie ik voorbij komen!
Heerlijk stel heb je zo bij elkaar, lekker genieten.
Heerlijk stel heb je zo bij elkaar, lekker genieten.