Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
Wat een hoop Anne!! Ik ben jaloers, mis de echte winters..
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik heb dit ook vele malen liever dan regen, regen, regen! Het is wel veel werk soms, die hoeveelheid sneeuw, maar dan denk ik alleen maar: als de temperatuur boven nul was, zou dit als regen vallen, en da's nog veel vervelender. En het grote voordeel van sneeuw: de honden komen niet drijfnat en modderig binnen na een wandeling.sam28 schreef:Wat een hoop Anne!! Ik ben jaloers, mis de echte winters..
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Zal ik de buren alvast waarschuwen dat ze de vloeren moeten versterken?Kim_S schreef:“Thuis”!!!![]()
Zo’n heimwee...
Ik vind regen ook niet erg maar ik vind sneeuw zo mooi.
Het kraakt zo lekker!!!
En dan steenkoud met een zonnetje
En schaatsen, oooh ik wil zo graag schaatsen op natuurijs.
Dus ja, ik ben fan. Duss, zullen we de zomer overslaan?

En dan steenkoud met een zonnetje
Dus ja, ik ben fan. Duss, zullen we de zomer overslaan?
Anne in Zweden schreef:Zal ik de buren alvast waarschuwen dat ze de vloeren moeten versterken?![]()
Hebben ze dat nog steeds niet gedaan dan
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Schaatsen op natuurijs gaat wat lastig hier, met 50 cm sneeuw om doorheen te ploegen.sam28 schreef:Ik vind regen ook niet erg maar ik vind sneeuw zo mooi.Het kraakt zo lekker!!!
En dan steenkoud met een zonnetjeEn schaatsen, oooh ik wil zo graag schaatsen op natuurijs.
Dus ja, ik ben fan. Duss, zullen we de zomer overslaan?![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

In de keuken wel, geloof ik. Maar als jullie komen, moet de hele rest van het huis waarschijnlijk ook.Kim_S schreef:![]()
![]()
![]()
Hebben ze dat nog steeds niet gedaan dan
Vorige keer heeft het huisje het ternauwernood overleefd natuurlijk...Anne in Zweden schreef:In de keuken wel, geloof ik. Maar als jullie komen, moet de hele rest van het huis waarschijnlijk ook.![]()
Lök lök lök dat huisje
Maarreh, snö bij jullie dus nog steeds, heerlijk hoor!
- Charlie Angel
- Moderator
Jeetje Anne, het is wel een beetje jaloersmakend hoor die sneeuw bij jou! Maar ik begrijp ook heel goed hoeveel werk het is en dat het soms ook wel lastig is. Maar je krijgt er wel hele mooie plaatjes van. 
- Angelique
- 5-sterren

Hier de hele dag een ijzige koude k..wind. Nu is het warmer, maar zeikregent het

Hier ook, heel gekAngelique schreef:Hier de hele dag een ijzige koude k..wind. Nu is het warmer, maar zeikregent het![]()
Maar vond er nog steeds wel veel woei staan daarnet... Brrrrr
Het lijkt mij best eens leuk om een keer zo'n pak sneeuw mee te maken zoals bij jullie Anne!
Bij ons in Garderen lag afgelopen vrijdag een klein beetje, genoeg voor weer een happydepeppy Pippa
(die zouden we kwijt zijn in 50 cm sneeuw
)
Bij ons in Garderen lag afgelopen vrijdag een klein beetje, genoeg voor weer een happydepeppy Pippa
(die zouden we kwijt zijn in 50 cm sneeuw
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Nog 5 weekjes dan gaan we weer de sneeuw opzoeken en kunnen onze heren weer sneeuwzwemmen. Vanmorgen was het wel lekker weer, fris, beetje zon maar vanmiddag stond er maar een vieze gure wind. Brrrr...
- Charlie Angel
- Moderator
Hier ook ja en neerslag tijdens die koude wind. Nu is het koud maar rustig buiten.Angelique schreef:Hier de hele dag een ijzige koude k..wind. Nu is het warmer, maar zeikregent het![]()
Lijkt me heerlijk! En 60cm, daar zakt niemand meer doorheen.Anne in Zweden schreef:Schaatsen op natuurijs gaat wat lastig hier, met 50 cm sneeuw om doorheen te ploegen.Maar misschien wil de buum wel een baan voor je maken met de sneeuwschuiver. Het ijs is zo'n 60 cm dik, dat kan wel een tractortje hebben.
Ik geloof dat zweden in de winter vakantiebestemming nummer 1 word als ik geld heb.