Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- CindyMayella
- 5-sterren

Re: Geluksmomentje van de d
Mn proeftijd is inmiddels stilzwijgend verlengd (tot 7/9)... Vanochtend controle gehad vh hoofdkantoor: met 90% geslaagd... nu nog controle door het Voedingscentrum en dan zijn we ff klaar... Heb afgelopen weken zoveel uur gedraaid, dat ik bijna ( nog 4 uurtjes te gaan) al mn vakantie uurtjes bij elkaar heb gespaard en dan elk extra uurtje wordt uitbetaald (eerst zien, dan geloven)...
Re: Geluksmomentje van de dag
Pien says Hi
Bedankt voor alle lieve welkomstwoorden.
Blij dat de lente eraan komt.
Bedankt voor alle lieve welkomstwoorden.
Oooooh die neus is om te zoenen!!!Daantje schreef:Pien says Hi![]()
AFA38D18-5B63-4066-AC8F-EE144C372206.jpeg
Bedankt voor alle lieve welkomstwoorden.![]()
Re: Geluksmomentje van de d
Klinkt goed!!!CindyMayella schreef:Mn proeftijd is inmiddels stilzwijgend verlengd (tot 7/9)... Vanochtend controle gehad vh hoofdkantoor: met 90% geslaagd... nu nog controle door het Voedingscentrum en dan zijn we ff klaar... Heb afgelopen weken zoveel uur gedraaid, dat ik bijna ( nog 4 uurtjes te gaan) al mn vakantie uurtjes bij elkaar heb gespaard en dan elk extra uurtje wordt uitbetaald (eerst zien, dan geloven)...
Pien 
Ik maakte vd week ook neusfoto's. Maar zo'n groot hondenlijf mis ik wel hoor!

Joep zijn neus is ook om te zoenen!eelke schreef:Pien
Oh Joepie
Die slaapt gewoon door tijdens zo'n neusfotosessie
Ja,zo'n grote knuffel is wel heel fijn !
Die slaapt gewoon door tijdens zo'n neusfotosessie
Ja,zo'n grote knuffel is wel heel fijn !
- Charlie Angel
- Moderator
Ahhhhhh Pientje! ! [emoji8][emoji8]
Oo wat leuk een nieuw "hondje"
En wat een geweldige neuzen
En wat een geweldige neuzen
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

It's aliiiiive!Daantje schreef:PB ontvangen en bericht terug![]()
We hebben een druk jaar achter de rug.
Huis is verkocht , nieuw huis is inmiddels betrokken en zonder hond was er echt he-le-maal niks meer aan.
Een paar maanden geleden kregen wij een Engelse mastiff teefje te logeren en zij is door prive-omstandigheden van het baasje definitief hier gebleven.Ze was wat mager en verwaarloosd maar is inmiddels helemaal opgeknapt.
Iedereen happy
Dit is Pien , een grote lieve joekel .Ze kan met alles en iedereen , een super makkelijke hond.
We hebben door haar weer veel lol teruggekregen.
B8DD3193-3311-444F-A8F6-4C7FFDFB8E6B.jpeg
Leuk om je hier weer te zien, Hilje! Of nou ja, om je nieuwe hond te zien.
Gezelliedebellie!
Ik kreeg net een email dat ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek bij een groot ziekenhuis hier in de buurt.
Nu heb ik er 2 opties. Of ik word aangenomen voor de werkroute vanaf september of ik kan starten met stage in april.
Heel hard duimen dus, ik wil zo graag mn opleiding afmaken en dat kan bij beide routes!
Nu heb ik er 2 opties. Of ik word aangenomen voor de werkroute vanaf september of ik kan starten met stage in april.
Heel hard duimen dus, ik wil zo graag mn opleiding afmaken en dat kan bij beide routes!
O wat geweldig!!!sam28 schreef:Ik kreeg net een email dat ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek bij een groot ziekenhuis hier in de buurt.![]()
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Top!!sam28 schreef:Ik kreeg net een email dat ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek bij een groot ziekenhuis hier in de buurt.![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Goehoeeeeed! Ik duim mee dat je met vlag en wimpel door het sollicitatiegesprek waait!sam28 schreef:Ik kreeg net een email dat ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek bij een groot ziekenhuis hier in de buurt.![]()
Succes!