Logisch toch! Gefeliciteerd.sam28 schreef:Dankjullie wel!! Het schiet regelmatig door mn hoofd!Ik ben er zo blij mee!
Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Pauline
- 5-sterren

Re: Geluksmomentje van de dag
- CindyMayella
- 5-sterren

Ik heb vanaf vrijdag vakantie (tenzij ik nog gebeld word, om die ene dag nog te komen werken ergens op een school)... Heerlijk, mn 1ste vakantie sinds mn nieuwe baan... wordt al iets rustiger op school ivm toetsweek enzo... ff alles laten rusten...
- Pauline
- 5-sterren

Het zijn de kleine dingen die het doen, die het doen, 't zijn de kleine dingen die het doen.......
- Inge en Bono
- 5-sterren

Bij de meneer aan de zaak is iets meer dan een half jaar geleden ingebroken. Precies een half jaar later stonden een paar van de gestolen goederen op marktplaats
Iets met cowboyarrestatieverhaal, maar vandaag mocht de meneer z'n items weer ophalen bij de politie
Nou jaaaaa
woeiiii voor de politie, en uiteraard voor de vrienden die de items terugzagen op mp
(Beetje vaag gehouden omdat dit een openbaar forum is
maar manman, wat zijn we blij
)
Iets met cowboyarrestatieverhaal, maar vandaag mocht de meneer z'n items weer ophalen bij de politie
Nou jaaaaa
(Beetje vaag gehouden omdat dit een openbaar forum is
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Super, Sam28, hartelijk gefeliciteerd met je stageplek!
En Inge/Bono, ook gefeliciteerd met de overwinning op het kwaad!
En Inge/Bono, ook gefeliciteerd met de overwinning op het kwaad!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

@Plien: kijk 'm galopperen dan!
Blij kun je worden dan, hè? Zo belangrijk, dit soort triomfjes. Dat ie nog maar een hele hoop boomstammen mag nemen!
Ah die Joris
Top om hem zo blij te zien
- Pauline
- 5-sterren

Cathelijn schreef:Ah die JorisTop om hem zo blij te zien
Ja ik word echt nog elke dag blij van hem, hij doet het "gewoon" nog prima gelukkig.Anne in Zweden schreef:@Plien: kijk 'm galopperen dan!Blij kun je worden dan, hè? Zo belangrijk, dit soort triomfjes. Dat ie nog maar een hele hoop boomstammen mag nemen!
- Charlie Angel
- Moderator
Watfijn Pauline, kijk hem toch! [emoji8][emoji8]
Gefeliciteerdsam28 schreef:Ik. Ben. Aangenomen!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Het gaat om een stage vanaf mei en dan als het goed is in sept/okt mijn diploma!!! Aansluitend vanaf oktober ongeveer nog een jaar trainee maar dan dus al lekker verdienen!
Gesprek ging goed. Ik ben helemaal op van alle emoties.
Sollicitatie, therapie en daarna strand met een vriendin die een uur heeft gespuid over alles waar zij het moeilijk mee heeft op moment. Nu thuis en val bijna in slaap.
Dankjewel! 
Heeee, die Joris, geweldigPauline schreef:Het zijn de kleine dingen die het doen, die het doen, 't zijn de kleine dingen die het doen.......
Jeeeej! Dat is fijn zeg!Inge en Bono schreef:Bij de meneer aan de zaak is iets meer dan een half jaar geleden ingebroken. Precies een half jaar later stonden een paar van de gestolen goederen op marktplaats![]()
Iets met cowboyarrestatieverhaal, maar vandaag mocht de meneer z'n items weer ophalen bij de politie![]()
![]()
Nou jaaaaawoeiiii voor de politie, en uiteraard voor de vrienden die de items terugzagen op mp
![]()
(Beetje vaag gehouden omdat dit een openbaar forum ismaar manman, wat zijn we blij
)
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Pauline schreef:Het zijn de kleine dingen die het doen, die het doen, 't zijn de kleine dingen die het doen.......
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Gefeliciteerd!!!sam28 schreef:Ik. Ben. Aangenomen!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Het gaat om een stage vanaf mei en dan als het goed is in sept/okt mijn diploma!!! Aansluitend vanaf oktober ongeveer nog een jaar trainee maar dan dus al lekker verdienen!
Ahhhhh die Joris, kijk 'm gaan 
Inge wat fijn dat er gestolen spullen terug zijn! Hopelijk kan de politie de daders aanpakken...
Inge wat fijn dat er gestolen spullen terug zijn! Hopelijk kan de politie de daders aanpakken...