Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
Nou gelukkig vrij constant weertje hier 
- Angelique
- 5-sterren

Ons zonnetje
Maar ik gun het ze! Zie ze genieten!
Ik ben zeik- en zeiknat geregend na het boodschappen doen. Ik had gelukkig geen kinders bij toen ik de winkelkar in mijn bakfiets stond leeg te kiepen, dat scheelde weer gejengel en zo hoefde mijn bloeddruk niet onnodig extra te stijgen.
Mijn jas is waterdicht. Behalve dat stuk bovenaan bij de kraag waar het gewoon IN mn jas regende
Mijn jas is waterdicht. Behalve dat stuk bovenaan bij de kraag waar het gewoon IN mn jas regende
- pearlsofpassion
- Moderator
Handigkoekje schreef:Ik ben zeik- en zeiknat geregend na het boodschappen doen. Ik had gelukkig geen kinders bij toen ik de winkelkar in mijn bakfiets stond leeg te kiepen, dat scheelde weer gejengel en zo hoefde mijn bloeddruk niet onnodig extra te stijgen.
Hier waren de weergoden gelukkig goed gezind bij het boodschappen in-en uitladen. Maar toen ik Laurens van school haalde waaide en regende het behoorlijk.
- Angelique
- 5-sterren

Ruk Koekkoekje schreef:Ik ben zeik- en zeiknat geregend na het boodschappen doen. Ik had gelukkig geen kinders bij toen ik de winkelkar in mijn bakfiets stond leeg te kiepen, dat scheelde weer gejengel en zo hoefde mijn bloeddruk niet onnodig extra te stijgen.
Die storm word ik zo zat bah
Wel ( nog) droog
Wel ( nog) droog
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Hier wordt van morgenmiddag tot en met maandagnacht 20-25 cm nieuwe sneeuw verwacht. Ugh.
Ik begon al zin te krijgen in het voorjaar, maar dat wordt nog een paar rondjes sneeuwschuiven eerst...
Wel veel maar sorry ik vind het zo prachtig vooral in het bos, net een levend schilderijAnne in Zweden schreef:Hier wordt van morgenmiddag tot en met maandagnacht 20-25 cm nieuwe sneeuw verwacht. Ugh.Ik begon al zin te krijgen in het voorjaar, maar dat wordt nog een paar rondjes sneeuwschuiven eerst...
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

O, het is ook prachtig hoor! En bij -20 graden is het ook geen punt, dan is het een soort poeder dat je heel makkelijk aan de kant kunt schuiven. Maar bij de +1-2 graden van nu is de sneeuw loodzwaar, da's echt hard werken om dat aan de kant te krijgen. #firstworldproblemskiara schreef:Wel veel maar sorry ik vind het zo prachtig vooral in het bos, net een levend schilderij
Ja dan is het natte zooi
Zelfs ik, als fervent regenliefhebber, ben klaar met dit weer. Ik moest hardlopen vandaag maar was al nat geregend met het rondje met Ziva.
Ik. Doe. Niet. Meer!
Ik. Doe. Niet. Meer!
Regen liefhebbersam28 schreef:Zelfs ik, als fervent regenliefhebber, ben klaar met dit weer. Ik moest hardlopen vandaag maar was al nat geregend met het rondje met Ziva.
Ik. Doe. Niet. Meer!
Wow!!!!!!!
Ik zie zon.....
Ik zie zon.....