Hoera er komt een hamster!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Hoera er komt een hamster!
Ohh die 2de foto is echt te lief

OMG!!!!!!!!!!! Hij is echt TE kjoet
!!!
Ik vind die eerste foto echt meesterlijk!
Ik vind die eerste foto echt meesterlijk!
- Charlie Angel
- Moderator
Wat een mooie plaatjes, echt leuk!
Wat is ie leuk

- devillovesangel
- 3-sterren

dat een mooie plaatjes Kaela
En hij is echt te schattig

Wat een leukerd en prachtige kleurKaela schreef:Haha dat geeft toch niets!
Ik kreeg vandaag voer binnen. Ik heb allerlei mixjes besteld en door elkaar gemengd. Zeer tevreden over, het ruikt heerlijk! Ik hoop dat het mannetje zo wakker wordt, dan ga ik hem een meelworm geven. Ben benieuwd of ie dat lust!
Heb je het voer besteld bij wat ik zij?
Zo leuk om te lezen dat jullie hem net zo schattig vinden! Echt hoor, het zou verboden moeten worden, zo schattig!
Ik had van de week een foto naar een vriendin geappt en haar puberzoon die met een mild ochtendhumeur uit bed kwam was instantly happy. Ik bedoel maar, dan ben je echt heel schattig!
Ik ben nu aan het wachten tot hij wakker wordt. Wil zijn hoofd-kooi schoonmaken, maar we hebben hem vanmiddag al wakker gemaakt om door diezelfde vriendin te laten bewonderen. Beetje sneu om hem nog een keer wakker te gaan maken. Zijn tweede kooi heb ik al even netjes gemaakt. Ik vond zijn voedselvoorraad, smelt! Die heb ik netjes weer teruggelegd.
Ik had van de week een foto naar een vriendin geappt en haar puberzoon die met een mild ochtendhumeur uit bed kwam was instantly happy. Ik bedoel maar, dan ben je echt heel schattig!
Ja ik heb bij rodentia besteld. Een basismengels en een hele zooi proefzakjes. Ik heb alles gemengd en het is een prachtig voer geworden voor hem.kiara schreef:Wat een leukerd en prachtige kleur
Heb je het voer besteld bij wat ik zij?
Ik ben nu aan het wachten tot hij wakker wordt. Wil zijn hoofd-kooi schoonmaken, maar we hebben hem vanmiddag al wakker gemaakt om door diezelfde vriendin te laten bewonderen. Beetje sneu om hem nog een keer wakker te gaan maken. Zijn tweede kooi heb ik al even netjes gemaakt. Ik vond zijn voedselvoorraad, smelt! Die heb ik netjes weer teruggelegd.
Mooi en goed voer he ,ik bestel het daar voor mijn 2 ratjes,(die komen ook daar vandaan) En ze heeft ook veel verstand van hamstersKaela schreef:Zo leuk om te lezen dat jullie hem net zo schattig vinden! Echt hoor, het zou verboden moeten worden, zo schattig!
Ja ik heb bij rodentia besteld. Een basismengels en een hele zooi proefzakjes. Ik heb alles gemengd en het is een prachtig voer geworden voor hem.
IMG_6264.JPG
-
frodo quin
- 5-sterren

Oh, om op te vreten 
Hij is echt superleuk. Bijt hij niet als je hem oppakt? Ik had een vriendinnetje vroeger met hamsters die onmiddellijk in je vingers hingen als je probeerde ze op te pakken 
Ik ook vroeger gehad een Syrische dacht iktt-tjes schreef:Hij is echt superleuk. Bijt hij niet als je hem oppakt? Ik had een vriendinnetje vroeger met hamsters die onmiddellijk in je vingers hingen als je probeerde ze op te pakken
Dat was een piranha
Nee, want ik pak hem niet optt-tjes schreef:Hij is echt superleuk. Bijt hij niet als je hem oppakt? Ik had een vriendinnetje vroeger met hamsters die onmiddellijk in je vingers hingen als je probeerde ze op te pakken
Dat hok begint trouwens wel een vervelend verhaal te worden, want de uiterste leverdatum (die ze heus zouden halen) is verstreken. Niets gehoord ook, dus zelf gemaild. Krijg ik vandaag een mail terug met “zoals gisteren telefonisch met u besproken komen we het hok vrijdag brengen”. Nou, ik heb gister niemand gesproken. Dat heb ik maar weer gemaild. Ben benieuwd, zal blij zijn als ze het vrijdag komen brengen. Heb een hoop geld betaald en het boezemt niet veel vertrouwen in zo.
Ze hebben weer gemaild dat ze echt zondag komen. Dus daar moet ik maar op vertrouwen. Heb zo zin om het in te gaan richten en hem beter te kunnen zien!kiara schreef:dat is niet fijn
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Ow, wat frustrerend...
Maar, je hebt nog wel contact... Als je echt opgelicht zou zijn, zouden ze gewoon niet meer antwoorden, toch?
Maar, je hebt nog wel contact... Als je echt opgelicht zou zijn, zouden ze gewoon niet meer antwoorden, toch?