Ik ga zo naar de lokale ijscoboer..., niet dat ik daar warm weer voor nodig heb, maar goed..... Hahahaha.dinky89 schreef:Hier vandaag ook heerlijk warm :-)
Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Pauline
- 5-sterren

Re: Geluksmomentje van de dag
Ik heb gepicknickt 
- pearlsofpassion
- Moderator
Ik heb te voet de kindjes van school en kinderopvang gehaald. Maxime in de draagdoek, kindjes op de loopfiets terug.
Heerlijk.
Maxime heeft vanmiddag zijn middagdutje in de koets gedaan buiten. In de buitenlucht slaapt hij altijd heerlijk en lang. Zodat ik een kleine twee uur in de tuin kon werken. Oh, daar kan ik niet genoeg van krijgen. Echt even batterijtjes opladen.
Heerlijk.
Maxime heeft vanmiddag zijn middagdutje in de koets gedaan buiten. In de buitenlucht slaapt hij altijd heerlijk en lang. Zodat ik een kleine twee uur in de tuin kon werken. Oh, daar kan ik niet genoeg van krijgen. Echt even batterijtjes opladen.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik werd vanmorgen om 6;15 wakker en zag dit:
Inmiddels is het grijs en stormt het. Zo grappig jullie mooi weer verhalen - wij doen nog even winter
Inmiddels is het grijs en stormt het. Zo grappig jullie mooi weer verhalen - wij doen nog even winter
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Wij ook!Siberienne schreef:Ik werd vanmorgen om 6;15 wakker en zag dit:

Dit is dan mijn geluksmomentje, skieen met de meiden....
Eerste zelfgeorganiseerde kinderfeestje overleefd 
Woooooowkoekje schreef:Eerste zelfgeorganiseerde kinderfeestje overleefd
Respect!!
Ik heb net met Joep en de fiets geoefend. Ivm oude sokken gehalte Joep krijgt hij een wat minder bespierde achterhand, dus goed daar wat aan te doen. We deden eerst een rondje grasveld om te plassen en poepen, toen een rondje met de fiets aan de hand, en toen 2 rondjes al fietsend. Deed ie zomaar best braaf toen hij het weer snapte!
Met een mega dennenprop in zijn bek want die vond hij tijdens het eerste rondje. Ik ben best trots, eens kijken of we dit uit kunnen bouwen.
Met een mega dennenprop in zijn bek want die vond hij tijdens het eerste rondje. Ik ben best trots, eens kijken of we dit uit kunnen bouwen.
Het lijkt de goede kant op te gaan!Kim_S schreef:Ik hoop weer een stapje vooruit te kunnen maken binnenkort. Tis nog te onzeker om er openlijk over te praten, maar ik word er al wel heel blij van, en dat wil ik natuurlijk wel even delen met jullie
Hopelijk binnen een week wat concreter nieuws te melden
Ik hoop het ook, want dit is wel spannend zo 
eelke schreef:Ik hoop het ook, want dit is wel spannend zo
Voor mij ook!!
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Spannend!!!!Kim_S schreef: Het lijkt de goede kant op te gaan!
Pffff…… The suspense is killing me!Kim_S schreef:Het lijkt de goede kant op te gaan!
Nog drie nachtjes slapen en dan komt mijn dochter na zeven maanden in Nieuw Zeeland te hebben verbleven weer terug! 
- Pauline
- 5-sterren

Joepie!Kim_S schreef:Het lijkt de goede kant op te gaan!
Mijn AliE stickers zijn gearriveerd en ik kon heerlijk los gaan: