Katten lopen in dat opzicht nog "voor" op honden denk ik, qua excessen. Katten behoren minder vaak tot een ras en de rassen die er zijn, tonen minder vaak van die extreme vervormingen. Maar dat lijkt wel wat meer op te komen. Naast de Pers hebben we nu bijvoorbeeld ook de Munchkin en Scottish fold, en de Pers is net als de Franse buldog een stuk extremer qua neus dan vroeger (hoewel ook daar gezondere lijnen bestaan) en kampt ook nog eens rasbreed met PKD. Daar mag absoluut naar gekeken worden. Ik denk dat dat op natuurlijke wijze zal volgen op de honden als dat inderdaad van de grond gaat komen.dinky89 schreef: Las vandaag dat de minister ook bezig is met een verbod op designerkatten wat ik ook een goede zaak vind (https://nos.nl/l/2278942)
Universiteit Utrecht, Faculteit Diergeneeskunde, vanavond op Radar!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Universiteit Utrecht, Faculteit Diergeneeskunde, vanavond op Radar!
Re: Universiteit Utrecht, Faculteit Diergeneeskunde, vanavond op Radar!
Ik durfde het niet te zeggen, ik dacht dat ik vast een onmens zou zijn als ik dit zou typen. Maar ik rolde bijna van de bank. Kolere wat eenLizzy schreef:Zo, heb jij je daar ook zo aan zitten irriteren? Potverdrie, alsof ze dat niet had kunnen weten zeg![]()
![]()