Kimmy

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Re:Kimmy

sylvia
5-sterren
5-sterren

Bericht door sylvia »

Gelukkig gaat het beter met haar :-*
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Lees dit nu pas :-[
Wat fijn dat het beter met haar gaat!! :-* :-*
gonny

Bericht door gonny »

ze ligt nu zelfs buiten in de kattenren!!! :D :D
ben benieuwd wat de da straks zegt!!! :D
Francisca

Bericht door Francisca »

Gelukkig gaat het beter!! Heej ligt ze nu in de kattenren? Niet in de kast? Malle Kimmy!! ;) :D
Nelly
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nelly »

Een poes van een nichtje van me had ook astma, ze was allergisch voor haar eigen vacht, en moest 3 x daags een pilletje hebben, dan ging het vrij goed. Ze heette Bonte Lien (vond ik altijd zo'n leuke naam, het was een lapje) en kwam regelmatig bij me logeren. Het pilletje geven ging vrij simpel, ik gooide er een paar keer mee over de vloer en dan "ving" ze het en at het op. Ze is nog best oud geworden, ook iets van 17 of 18 jaar.
gonny

Bericht door gonny »

Nelly schreef: Een poes van een nichtje van me had ook astma, ze was allergisch voor haar eigen vacht, en moest 3 x daags een pilletje hebben, dan ging het vrij goed. Ze heette Bonte Lien (vond ik altijd zo'n leuke naam, het was een lapje) en kwam regelmatig bij me logeren. Het pilletje geven ging vrij simpel, ik gooide er een paar keer mee over de vloer en dan "ving" ze het en at het op. Ze is nog best oud geworden, ook iets van 17 of 18 jaar.
ik hoop niet dat Kimmy iedere dag 3 tabletjes moet.......krijg ik never nooit nie voor mekaar......maar ik ga me nog niet druk maken..eerst vanmiddag naar de da! ;)
Nelly
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nelly »

Hoop het voor jou ook niet Gon, maar als het toch het geval zou zijn, probeer dan eens de tabletjes tot poeder te malen in een ouwe koffiemolen. Dat doe ik met Ashley z'n glucosaminepillen, want dat zijn me toch een joekels! En dat werkt als een speer moet ik zeggen. Moet je dat poeder natuurlijk wel verstoppen in iets wat ze heeeeeeel lekker vindt!
gonny

Bericht door gonny »

Nelly schreef: Hoop het voor jou ook niet Gon, maar als het toch het geval zou zijn, probeer dan eens de tabletjes tot poeder te malen in een ouwe koffiemolen. Dat doe ik met Ashley z'n glucosaminepillen, want dat zijn me toch een joekels! En dat werkt als een speer moet ik zeggen. Moet je dat poeder natuurlijk wel verstoppen in iets wat ze heeeeeeel lekker vindt!
da's een goeie tip!!!! ;)
Robian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Robian »

Ik doe altijd de fijngemalen tabletjes door wat smeerkaas.
Je hebt van die tubes smeerkaas waardoor het niet zo'n gesmeer wordt ;D

Alle katten trappen er hier in.

Groetjes,
Sylvia
gonny

Bericht door gonny »

:D de da vond Kimmy veel beter!!!! :D ze heeft nu een kuur dexoral meegekregen moet ik 3 weken geven....
bedankt voor t duimen allemaal!! :-*
Ine
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Ine »

gonny schreef: :D de da vond Kimmy veel beter!!!! :D ze heeft nu een kuur dexoral meegekregen moet ik 3 weken geven....
bedankt voor t duimen allemaal!! :-*
Serieus??? Dat verbaast me ;) ;D ;D ;D
Heerlijk, dat het allemaal weer meevalt, alle andere scenario's berg je maar weer ver weg! :-*

Plaats reactie