De vraag van vandaag! Wat vind jij?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: De vraag van vandaag! Wat vind jij?

frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

Lizzy schreef:Epileren :-X :-X :-X . Ai ai, dat doet toch veel te veel pijn onder je oksels en je bikini-lijn?!
Oksels doet totaal geen pijn. Naar het schijnt is dat normaal en doet dat enkel de eerste paar keer pijn en nadien voel je dat eigenlijk niet. Benen voel ik veel meer.

Bikinilijn is bij mij echt wel bikinilijn, dus enkel de kantjes en dat doet inderdaad geen deugd, maar wel te doen als je van het centrum weg blijft en daar hoort voor mij dan weer net wel haar. Wel een dagje zonder ondergoed lopen ;)
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Oeh, ik wil er nog niet aan denken! Epileren op die plaatsen. :-X
Mijn ma was niet van scheren dus die kwam indertijd, toen ik de leeftijd had, ook met een epilady aanzetten voor m'n benen. Gehuild heb ik. Jarenlang.
Mijn zus deed dat heel rustig, ik vond het elke keer een marteling. M'n oksels deed ik dan met de ladyshave en dat gaf vooral veel wondjes en pijnlijke trekkingen aan de haren.
Achteraf begrijp ik niet dat ik niet veel eerder een scheermesje gekocht heb. :-X

Ik scheer me, maar enkel in de zomer, als het zichtbaar is. Oksels en onderbenen dan. Of er daar nu haar staat of niet, dat merk ik zelf niet echt. Maar ik vind het wel netter en aangenamer als het haar weg is als die delen niet bedekt zijn. Al durven de benen er wel eens van tussen schieten en dan trek ik me daar ook niet altijd iets van aan.

Vroeger schoor ik ook de intieme delen, maar sinds de opeenvolgende zwangerschappen en kinderen waardoor douchen snel snel moet, komt het er steeds minder van. Maar ik vind het kort wel een stuk aangenamer. Gewoon van gevoel, maar ik vind het uiteraard ook netter en voel me er goed bij. Ik heb wel echt bossen, dus dat wordt op den duur gewoon erg onaangenaam. Dan stoort het me echt. En dan moet het dus weer eens af.

Ik heb trouwens een vriendin die alles laat staan, ook oksels, en daar heb ik wel respect voor.
En ook eentje die zo weinig heeft (en dan nog rood ook) zodat het totaal niet opvalt als ze het laat staan. Das geluk hebben natuurlijk, dan zou ik het ook laten staan. Das net als ik geluk heb met m'n wenkbrauwen. Die hoef ik ook niet te epileren en dat heb ik dus zelfs voor m'n huwelijk niet gedaan. Want eens je begint, moet je't blijven doen.
Mn handen en voeten hebben hebben dan weer erg veel haar en dat verwijder ik wel want vind ik zelf echt vreselijk lelijk voor een vrouw. Er staat meer dan bij menig man.... :-\
Fenixjuh
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fenixjuh »

Ik epileer mijn benen en bikinilijn ook,maar mijn oksel moet ik niet aan denken....
Mijn oksels scheer ik in de zomer, maar ik draag op mijn werk geen topjes en ik vind het niet erg om ze maar 1x per week te doen... Als ik een feestje heb, scheer ik soms ook mijn oksels, gewoon omdat ik dan wel het idee heb frisser te zijn... ::) ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk
Tibbies
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tibbies »

Ik ben donkerharig (nu bijna helemaal grijs) en ben rijkelijk bedeeld met bossen haar.
2x per week scheer ik mijn oksels, benen en schaamstreek met een scheermesje onder de douche. Als ik een keer oversla i.v.m. tijdgebrek of als ik in de camper niet zoveel water tot mijn beschikking heb, dan voel ik mij niet zo fris. Wat een ander doet moet hijzelf weten.
sam28
5-sterren
5-sterren

Bericht door sam28 »

Vandaag in de sauna geweest. Ik kwam tot de conclusie dat ik liever een wilde bos haren zie dan die gladde kale schaamstreken dat lijkt op kleine kinderen. :-X :-X :-X :-X (vind het al vies als ik het opschrijf)
BAHBAH. :-X
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Helemaal kaal vind ik idd ook niet prettig. Bij een ander kan het me niet schelen. Ik spreek over mezelf.
Het moet niet altijd af, dat is zeker de laatste jaren niet meer het geval, maar als het zo lang en vol wordt dat het gaat jeuken, is het toch tijd om het mes boven te halen. :biggrin2:

Plaats reactie