Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Gebakken aardappeltjes, salade, gekookte broccoli en viskoekjes (zalm) voor Leo.
Worteltjes, krieltjes en kip/vegaburger.
Vanwege de crisis eten uit de voorraad gecombineerd met stickers
althans dat was t plan... de crisis lijkt al bijna bezworen met dank aan de belastingdienst en laat lunchen is slecht voor de eetlust
Morgen (en overmorgen) : zak met bonen uit de kast opgeleukt met roerbak, knof en kruiden in een wrapje, met rijst of met pasta
althans dat was t plan... de crisis lijkt al bijna bezworen met dank aan de belastingdienst en laat lunchen is slecht voor de eetlust
Morgen (en overmorgen) : zak met bonen uit de kast opgeleukt met roerbak, knof en kruiden in een wrapje, met rijst of met pasta
Kliekje van gisteren: kip en champignons in roomsaus, broccoli, pipe rigate en strooikaas
Zilvervliesrijst + geroerbakte spitskool, vegetarische gehaktballetjes en pindasaus.
Voor de lunch heb ik bruine bonen, tomaat, komkommer, rode ui en avocado gemaakt. Eén cracker met kaas erbij want anders val ik vanmiddag om.
Voor de lunch heb ik bruine bonen, tomaat, komkommer, rode ui en avocado gemaakt. Eén cracker met kaas erbij want anders val ik vanmiddag om.
- CindyMayella
- 5-sterren

Rijst met chinese wokgroentes en varkenshaas (en teriyaki saus)....
Nul kook inspiratie dus ik maak pasta met veel verse groenten. En dan met tomatensaus (maak ik zelf) en natuurlijk Parmezaanse kaas.
- pearlsofpassion
- Moderator
Witloof met hesp en kaassaus. Vlaamse klassieker.
Met puree.
Met puree.
- pearlsofpassion
- Moderator
Ham.Lizzy schreef:Hesp??
OK sorry.
Tis Vlaams he.
Hesp klinkt wel.... Nou ja, net zo onsmakelijk als ham
Ik moet zeggen dat mijn pastasaus lekker is geworden. Veel verse kruiden erbij en heeeeel veel knoflook en een lekker pittig pepertje doet de basissaus goed. Nu hopen dat ik het dan weer niet verkl**t met het vegetarisch gehakt wat ik er nog doorheen ga gooien
- pearlsofpassion
- Moderator
Vega gehakt. Is dat niet gewoon gehakte champignons (evt eitje) en wat gerookt paprikapoeder en nog wat kruiden? Misschien wat noten erdoor?
Of op basis van linzen, ook lekker.
Ik heb vandaag kant en klare meuk gekocht van de Vegetarische Slager. Dat is op basis van soja. Ik denk dat champignonnetjes veiliger zouden zijn geweestpearlsofpassion schreef:Vega gehakt. Is dat niet gewoon gehakte champignons (evt eitje) en wat gerookt paprikapoeder en nog wat kruiden? Misschien wat noten erdoor?
- pearlsofpassion
- Moderator
Brrr, nee klinkt niet lekker.Lizzy schreef:Ik heb vandaag kant en klare meuk gekocht van de Vegetarische Slager. Dat is op basis van soja. Ik denk dat champignonnetjes veiliger zouden zijn geweest
Ik duim dat het meevalt.