Gratis dagje weg voor 4 personen - postcodeloterij

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Gratis dagje weg voor 4 personen - postcodeloterij

Parelridder
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Parelridder »

Ruisje schreef: Mijn vrouw is na een weekje Maastricht gisteren ontslagen uit het ziekenhuis. Ze heeft daar een behoorlijke buikoperatie gehad, maar de weg naar volledig herstel is nu begonnen! Ook niets dan lof voor de behandelend arts in Maastricht UMC!!!

De kaartjes voor het dagje uit kwamen afgelopen vrijdag binnen en heb ik vandaag op de bus gedaan richting winnaars. Hopelijk plaatsen ze tzt wat leuke foto's als ze uit geweest zijn. :D
Goed te horen dat de weg naar herstel nu is begonnen en het andere ziekenhuis een verademing was! Héél veel beterschap!!!!! :-* :-*

Ik heb vandaag de kaartjes al ontvangen, ben er SUPER blij mee, meer aan toe dan ik (hier) kan zeggen, dus nogmaals waaaaaaaaaaanzinnig bedankt :flowers:
En natuurlijk volgen er praatjes & plaatjes als we straks geweest zijn (al zal het waarschijnlijk nog eventjes moeten wachten) :)
myrthe.premseler
1-ster
1-ster

Bericht door myrthe.premseler »

Graag zouden mn gezin en ik ook meeloten! Wat een mooi initiatief!
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

myrthe.premseler schreef:Graag zouden mn gezin en ik ook meeloten! Wat een mooi initiatief!
Dit is een topic uit 2015 :) . En verder is dit een rauw hondenvoer forum, geen idee in hoeverre je daar in geinteresseerd bent?

Plaats reactie