Ingeborg1958 schreef:Dat is een kat die je komt halen als ie een muis heeft gespot!
Potverdorie, k*t muizen
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Potverdorie, k*t muizen
Tot op heden is er nog geen muis in de nutella of pindakaas getrapt..... 
Zijn het geen ratten, Lizzy? Bij mijn dochter stonk het ook zo in haar (schone!) studentenhuiskeuken. Dit bleken ratten te zijn 
Volgens mij kunnen we aan de poepjes echt concluderen dat het muizen zijn. Die zijn kleiner en dunner dan die van ratten.Elf schreef:Zijn het geen ratten, Lizzy? Bij mijn dochter stonk het ook zo in haar (schone!) studentenhuiskeuken. Dit bleken ratten te zijn
-
src_esther
- 5-sterren

Wat zonde van alle spullen.
De geur van ik dacht spitsmuizen is wel ongeveer gelijk aan de geur van ratten. Muskusachtig. Smerig en zeer penetrant.
De geur van ik dacht spitsmuizen is wel ongeveer gelijk aan de geur van ratten. Muskusachtig. Smerig en zeer penetrant.
Getver Lizzy, wat ongelooflijk "zuur" dat je spulletjes kapot gemaakt zijn
Hopelijk is de doggyride nog te redden!
En ik geef je groot gelijk dat je klemmen hebt gezet! Pindakaas op de klem is bij mijn werk ook de manier om ze te vangen.
Hopelijk is de doggyride nog te redden!
En ik geef je groot gelijk dat je klemmen hebt gezet! Pindakaas op de klem is bij mijn werk ook de manier om ze te vangen.
Ik heb hier muizen gehad die geen chocola of pindakaas lusten maar de ouderwetse kaas lusten ze wel 
Jezus wat zonde van de spullen, mijn moeder heeft ook af en toe last van muizen en vangt ze toch met stukje kaas op de klem. Vind het altijd wel sneu maar ja dit kan ook niet. Hebben je buren katten? Dan dikke kans dat de muizen daarom bij jou zitten
De buren hebben inderdaad allemaal katten.
Ondertussen hebben we NUL muizen gevangen.... Ze zijn van schrik allemaal weggerend
Ondertussen hebben we NUL muizen gevangen.... Ze zijn van schrik allemaal weggerend
- Angelique
- 5-sterren

Dat laatste is zeker even waar. Denk alleen dat je zonder de buurkatten nog meer muizen zou hebben.Lizzy schreef:De buren hebben inderdaad allemaal katten.
Daar was ik al bang voor is bij mijn moeder ook zo en dan “ verhuizen” ze naar huis zonder kattenLizzy schreef:De buren hebben inderdaad allemaal katten.
Probeer is gewoon kaas
Dat is een apparaatje dat een pieptoon afgeeft wat je zelf niet hoort/merkt, maar dat schrikt muizen af. We hadden echt een enorme plaag hierLizzy schreef:Een muizenverklikker? Wat is dat?
Oh, volgens mij ben je nu persoon nummer 2 in dit topic met zo'n pieptoon apparaatje! En het helpt echt?!! Wow. Dan hoeven ze niet dood!charmed schreef:Dat is een apparaatje dat een pieptoon afgeeft wat je zelf niet hoort/merkt, maar dat schrikt muizen af. We hadden echt een enorme plaag hier
Ik vraag me toch af of je die niet kunt horen. En of je honden die niet horen...
Ik heb er nu een tegen teken (daar vraag ik me dat ook bij af) maar die is getest voor honden dus dat zou dan toch goed moeten zijn...
Ik heb er nu een tegen teken (daar vraag ik me dat ook bij af) maar die is getest voor honden dus dat zou dan toch goed moeten zijn...
Ik heb er 1 in de motor van mijn auto voor marters, honden geen last