Ik las op internet dat ze dan onderkoelt kunnen raken maar ook kunnen ze verdrinken als de laag water te diep is. Ze worden door de moeder "ingevet" en mede daardoor blijven ze de eerste tijd drijven.
Nu had ik maar een klein laagje water in bad gedaan en zelfs een stuk droog gelaten maar heb 'm er toch uitgehaald en bij een kruik gezet. Eten had ik helaas niet voor 'm, ja brood maar dat is ook slecht. Dus hij/zij heeft ff zonder eten gezeten maar gezien hoe kwiek tie was toen ik uit mijn werk kwam denk ik wel dat tie het gaat halen.
zurca schreef:Ik las op internet dat ze dan onderkoelt kunnen raken maar ook kunnen ze verdrinken als de laag water te diep is. Ze worden door de moeder "ingevet" en mede daardoor blijven ze de eerste tijd drijven.
Nu had ik maar een klein laagje water in bad gedaan en zelfs een stuk droog gelaten maar heb 'm er toch uitgehaald en bij een kruik gezet. Eten had ik helaas niet voor 'm, ja brood maar dat is ook slecht. Dus hij/zij heeft ff zonder eten gezeten maar gezien hoe kwiek tie was toen ik uit mijn werk kwam denk ik wel dat tie het gaat halen.
Ah zo. Dan lijkt inderdaad bij een kruik zetten een betere optie
pearlsofpassion schreef:Ik eerlijk gezegd ook.
Van m'n katten komt minstens eens per jaar in verhouding (!) evenveel vanaf.
Ja maar dit is de oogst van effe tussendoor 10 minuten harken vd loszittende haren. Niet de hele oogst ik ben nog laaaaaang niet klaar. En ik had hem nog uitgekamd en geblazen voor hij twee weken naar pension ging en daar hebben ze ook nog geborsteld.
Siberienne schreef:Ja maar dit is de oogst van effe tussendoor 10 minuten harken vd loszittende haren. Niet de hele oogst ik ben nog laaaaaang niet klaar. En ik had hem nog uitgekamd en geblazen voor hij twee weken naar pension ging en daar hebben ze ook nog geborsteld.
Ik heb er nog eentje van mezelf... van de Keiler, gemaakt door de kickboksleraar voor de Stentor [emoji6]
Opperste concentratie en ik herken die uitdrukking zo vreselijk van mijn vader! (En dat vind ik dan weer erg leuk, hij is dit jaar 16 jaar geleden overleden)