Tannetje op NPO2

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Tannetje op NPO2

Cait_ie
3-sterren
3-sterren

Bericht door Cait_ie »

hannabelgje schreef:Ik heb verschillende da's gehad in België en nooit kaartjes gekregen. Ook in Nederland verschillende da's en altijd kaartjes gekregen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Dat is dan best toeval denk ik, ik heb hier in België altijd al "uitnodigingskaartjes" gekregen, zowel voor enting als de jaarlijkse check-up.
Maar zoals pop zegt, als je ze 1x negeert verdwijnen ze wel.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Cait_ie schreef:
Dat is dan best toeval denk ik, ik heb hier in België altijd al "uitnodigingskaartjes" gekregen, zowel voor enting als de jaarlijkse check-up.
Maar zoals pop zegt, als je ze 1x negeert verdwijnen ze wel.
Als je ze niet krijgt kun je ze ook niet negeren. We lieten netjes ieder jaar alles enten. Toen was ook rabies nog jaarlijks. Waren wel allemaal kleine praktijken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Ik heb nog nooit kaartje gehad voor de inenting en ook bij da bezoek wordt er niets over gezegd
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

Ik kreeg dat wel,bij alle da's als ik het mij goed herinner. En inderdaad als je ze negeert krijg je er nadien geen meer of misschien lijkt het zo omdat ik verhuis :)

Neemt niet weg dat zeker buitenaf er niet standaard geënt wordt. Zeker niet bij katten, want dat wordt nog als een wegwerpdier gezien en daar maak je geen kosten voor.

Jammer om de eerste helft van het verhaal te horen. Zowel de da als de vrouw van de rottweiler doen het met halve informatie en dat die mensen elkaar niet vinden snap ik.

Persoonlijk vind ik dat daar langs de kant van de da's ook echt wel iets aan gedaan moet worden, want halve waarheden wekken geen vertrouwen op en dan krijg je een extra groep mensen die niet vaccineert met mogelijke epidemies tot gevolg.

Natuurlijk is het altijd belangrijk om als leek ook zelf te blijven denken, maar voor de ene persoon is het makkelijker dan voor de andere en dat om verschillende redenen. Bovendien merk ik zelf dat alhoewel mijn da's en ik over een aantal zaken niet dezelfde mening hebben, net door dialoog aan te gaan ze ook wel doorhebben dat ik het beste voor mijn dieren probeer en geen blinde anti persoon ben, wel kritisch. Wij werken dus prima samen al zou ik het wel waarderen als ze ook eens gaan titteren :)

Plaats reactie