Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ze maakte van de eerste ronde eerst een potje, maar herpakte zich en heeft de rest echt fantastisch gedaan. We hadden twee vreemde examinatoren en dat vond ze ontzettend spannend. Ook liepen er mensen voorbij het raam terwijl wij bezig waren. Ook zo'n handige actie [emoji849].Lizzy schreef:Kijk dan! Geweldig! Wow, kan me zo goed voorstellen dat je trots bent! Maar stresskipje deed het goed dus?!

Super!!hannabelgje schreef:Wij zijn geslaagd!! Bedankt voor de duimen!!
Oef, dat is best pittig dan...hannabelgje schreef:5 tot 6 zoekingen op de boxen met 4 verleidingen en 2 zoekingen in een ruimte met 5 verleidingen.
Nou gaaf! Echt heel knap. Jullie zijn een goed team dus!hannabelgje schreef:Ze maakte van de eerste ronde eerst een potje, maar herpakte zich en heeft de rest echt fantastisch gedaan. We hadden twee vreemde examinatoren en dat vond ze ontzettend spannend. Ook liepen er mensen voorbij het raam terwijl wij bezig waren. Ook zo'n handige actie [emoji849].
Maar ze had er zin in en ik kreeg ook veel complimenten dat ik goed omging met haar reactieve gedrag en rustig en geduldig bleef. [emoji3526] Fijn om te horen.