Wortelkanaalbehandeling, beginnend nierfalen, of toch niet? Update urine onderzoek :) opnieuw bloedonderzoek :)

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Wortelkanaalbehandeling, beginnend nierfalen

Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Re: Wortelkanaalbehandeling, beginnend nierfalen

Bericht door Inge en Bono »

Thnx Anne :-*

Dan neem ik de pijnstilling ook nog mee in overleg. Ze mag dan hard voor zichzelf zijn, maar er zijn ook 2 ondertandjes getrokken, dus pijnstilling moet nog wel even.
Nee, ik ben met Pummeke naar oud-Beijerland gegaan.
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Re: Wortelkanaalbehandeling, beginnend nierfalen, of toch niet? Update urine onderzoek :)

Nav de bloeduitslagen heb ik vanochtend urine ingeleverd bij de dierenarts. Dit zag er zo goed uit; goed geconcentreerd, geen ontstekingen/bacteriën, ieniemienieminimaal beetje eiwit, dat het hem héél onwaarschijnlijk lijkt dat er sprake is van (beginnend) nierfalen :D
Volgende maand uiteraard wel opnieuw bloedonderzoek. Maar manmanman, wát een opluchting. Inderdaad een veel te kort door de bocht conclusie.... Pfffffff :smitten: :circle: :groupwave2: :mbounce: :smitten:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Re: Wortelkanaalbehandeling, beginnend nierfalen, of toch niet? Update urine onderzoek :)

Bericht door Lizzy »

Kijk! Dat is goed nieuws! Ik vind het wel verstandig om opnieuw bloedonderzoek te doen. Laat wel prikken op nuchtere maag.
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Ja afspraak heb ik idd al gemaakt :-[ :D
Janie2
5-sterren
5-sterren

Bericht door Janie2 »

Ohhhh fijn die SG goed! Dan zou er idd toch nog behoorlijk wat nier-capaciteit moeten zijn :)

:D
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Bericht door Eef+Stippels »

Ooohhh wat ontzettend fijn!!! :D :D :-*
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

:-* we zijn zo blij, zooooo blij :D
Pum was de enige in de buurt op het moment van horen, dus ze moest het ontgelden :biggrin2: :smitten:
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Ooo, wat een opluchting! Fijn dat het allemaal lijkt mee te vallen!
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Re: Wortelkanaalbehandeling, beginnend nierfalen, of toch niet? Update urine onderzoek :) opnieuw bloedonderzoek :)

Vanochtend is er nogmaals bloed afgenomen bij Pummeke om te controleren op nierwaarden en zojuist werd ik gebeld met de uitslag :D Pummeke haar waarde, geen idee welke wat hoe; ik was te blij :biggrin2: is iets verhoogd, tov het gemiddelde, maar alles keurig in verhouding. Dit kan komen doordat ze vlees eet. En gemiddelden worden bepaald door hogere en lagere waarden, dus Pum zal net een van de hogere waarden hebben.

Hoewel het na urine onderzoek echt onwaarschijnlijk was dat het haar nieren waren, ben ik toch mega mega megablij met deze bevestiging. Pffff ons poppetje :smitten:
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Re: Wortelkanaalbehandeling, beginnend nierfalen, of toch niet? Update urine onderzoek :) opnieuw bloedonderzoek :)

Bericht door Cindy de Wolf »

:circle: :circle: :circle: :circle: :groupwave2: :groupwave2: :groupwave2: :groupwave2:
Kan me je blijdschap zo levendig voorstellen! Go Pum!!!!!
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Wat een enorm fijn bericht :D
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Inge en Bono schreef:Vanochtend is er nogmaals bloed afgenomen bij Pummeke om te controleren op nierwaarden en zojuist werd ik gebeld met de uitslag :D Pummeke haar waarde, geen idee welke wat hoe; ik was te blij :biggrin2: is iets verhoogd, tov het gemiddelde, maar alles keurig in verhouding. Dit kan komen doordat ze vlees eet. En gemiddelden worden bepaald door hogere en lagere waarden, dus Pum zal net een van de hogere waarden hebben.

Hoewel het na urine onderzoek echt onwaarschijnlijk was dat het haar nieren waren, ben ik toch mega mega megablij met deze bevestiging. Pffff ons poppetje :smitten:
Oh wat fijn joh, dat het in orde is :-* :-* :-* !

Plaats reactie